Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på att gå skallgång med Missing People imorgon, ehm hur gör man? Jag har sett instruktionsvideon men funderar lite på det ändå.. Någon som varit med någon gång?

Buhu fick idag reda på att sambon ska åka på kurs med jobbet och vara borta i minst 3 veckor :( I Lettland...!!! WTF! Jag var beredd på att det kanske skulle bli så men ändå. Är glad för hans skull för han har velat gå den kursen hur länge som helst, men tycker synd om mig själv :p
Då kommer jag se dig mer på gymmet då alltså? ;) Vill du ha sällskap där eller i övrigt så är det bara att hojta till!

Jag funderar på att gå skallgång med Missing People imorgon, ehm hur gör man? Jag har sett instruktionsvideon men funderar lite på det ändå.. Någon som varit med någon gång?
Man åker till samlingsplatsen, och får information där. Är det nattetid så ta med ficklampa.

Lunsen? Det lär ju vara fantastiskt fint, har jag hört! Jag går gärna ut och går där någon dag :D
Ja så heter det nog! Åker förbi på bilvägen där flera gånger varje jobbdag, och därifrån ser det jättefint ut i alla fall :D Vi får ta och bestämma någon dag framöver, jag har än så länge bara schema för maj men borde snart få det för juni också

GOOD MORNING! Det gick fort att ställa om till morgonmänniska igen. Har hittills hunnit testa varenda bikini jag äger för att se om någon lämpar sig till simning (små trekantsbikinisar känns mer som solningsmaterial, litar inte på att dom stannar där dom ska), kokat ägg, klappat katter, packat dagens träningsväska och nu placerat mig vid datorn.
Tänk om jag kunde vara lika effektiv med städningen.

Jag lyckades somna efter att jag skrev inlägget igår :p

Just nu står jag och tittar på killen som skruvar med en bänk

GOOD MORNING! Det gick fort att ställa om till morgonmänniska igen. Har hittills hunnit testa varenda bikini jag äger för att se om någon lämpar sig till simning (små trekantsbikinisar känns mer som solningsmaterial, litar inte på att dom stannar där dom ska), kokat ägg, klappat katter, packat dagens träningsväska och nu placerat mig vid datorn.
Tänk om jag kunde vara lika effektiv med städningen.
Hehe städning är sällan lika effektiv som annat. ;)

@Emtherlia Oj, finns det redan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka