Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för kurs?
Då kommer jag se dig mer på gymmet då alltså? Vill du ha sällskap där eller i övrigt så är det bara att hojta till!Buhu fick idag reda på att sambon ska åka på kurs med jobbet och vara borta i minst 3 veckor I Lettland...!!! WTF! Jag var beredd på att det kanske skulle bli så men ändå. Är glad för hans skull för han har velat gå den kursen hur länge som helst, men tycker synd om mig själv
Man åker till samlingsplatsen, och får information där. Är det nattetid så ta med ficklampa.Jag funderar på att gå skallgång med Missing People imorgon, ehm hur gör man? Jag har sett instruktionsvideon men funderar lite på det ändå.. Någon som varit med någon gång?
Jag vill ut och gå i nån mysig skog också! Är lite sugen på den som ligger söder om Sävja, det verkar finnas så fina vandringsvägar där@cili Haha ja det är möjligt! Vi får se till att träna ihop någon dag, vore kul
Jag vill ut och gå i nån mysig skog också! Är lite sugen på den som ligger söder om Sävja, det verkar finnas så fina vandringsvägar där
Ja så heter det nog! Åker förbi på bilvägen där flera gånger varje jobbdag, och därifrån ser det jättefint ut i alla fall Vi får ta och bestämma någon dag framöver, jag har än så länge bara schema för maj men borde snart få det för juni ocksåLunsen? Det lär ju vara fantastiskt fint, har jag hört! Jag går gärna ut och går där någon dag
Hehe städning är sällan lika effektiv som annat.GOOD MORNING! Det gick fort att ställa om till morgonmänniska igen. Har hittills hunnit testa varenda bikini jag äger för att se om någon lämpar sig till simning (små trekantsbikinisar känns mer som solningsmaterial, litar inte på att dom stannar där dom ska), kokat ägg, klappat katter, packat dagens träningsväska och nu placerat mig vid datorn.
Tänk om jag kunde vara lika effektiv med städningen.
Nä, känns väl lite för tidigt för att de skulle ha kunnat få nån större smak, på nåt sätt.Japp, men som sagt så var de inte superbra. Kanske får vänta lite till för de där supergoda svenska bären
Åh ja så gott! Är SÅ sugen på svenska jordgubbar, så jag dör nästan!!Vad gott med jordgubbar!
Sommar