Påskpynta buss imorgon?

MissFideli

Trådstartare
Jag pyntar alltid lite i bussen vid högtider och tänkte göra så även nu till påsk.
Men på fredag (är ledig i helgen) kör jag linjer som inte är direkt välåkta medan jag imorgon kör den tyngsta linjen vi har.
Kan jag pynta redan imorgon, eller är det för tidigt?

Töntigaste frågan idag ;)

Jag pyntar alltid lite i bussen vid högtider och tänkte göra så även nu till påsk.
Men på fredag (är ledig i helgen) kör jag linjer som inte är direkt välåkta medan jag imorgon kör den tyngsta linjen vi har.

Pynta på. jag brukade sätta tomteluvor på nackstöden vid lucia på taxin.

För oss som har lovet efter påskveckan så är torsdag väldigt mycket en "inte riktig vardag" med halvdagar på många arbetsplatser, extra fika och liknande.
Så pyntad buss skulle jag säga passar bra in i det. Ger sista dagen före ledigt-stämning. '
Och då är jag generellt känslig för överpyntning och att börja med julfjanterier för tidigt.
Har faktiskt aldrig sett en påskpyntad buss:), blir nyfiken.

För oss som har lovet efter påskveckan så är torsdag väldigt mycket en "inte riktig vardag" med halvdagar på många arbetsplatser, extra fika och liknande.
Så pyntad buss skulle jag säga passar bra in i det. Ger sista dagen före ledigt-stämning. '
Och då är jag generellt känslig för överpyntning och att börja med julfjanterier för tidigt.
Har faktiskt aldrig sett en påskpyntad buss:), blir nyfiken.

Det blir inte mycket, ett ljus och ett ägg med godis i.

Jag tror att det är mer uppskattat imorgon än på fredag faktiskt. Imorgon jobbar ju många halvdag, och man går allmänt och ser fram emot helgen så det blir ju lite som att få ta ut det roliga i förskott. :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 924
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka