Parkörning

B

Blomman

Har en bekant som ska börja köra par med sina shettisar:banana:

Ska man tänka på något speciellt när man väljer marathonvagn och sele? Är 230 kg för tung vagn för två shettisar? Var kan man hitta parselar i hyfsad kvalitet till ett humant pris? (Pm:a mig om var man kan köpa selar, annars får nog tråden inte vara kvar)

Andra tips på parkörning som ni kan dela med er av?

Sv: Parkörning

hejsan... lite ny här så skulle vilja fråga er hur man lägger in bilder här? kan inte klura ut de iaf.

Det vill jag inte lära dig :devil:
Nejdå men bara om du har små bilder!
Jag tycker det är lite störande med stoora bider! :angel:
Kan du inte länka?
Om du har ett fotoalbum på nätet brukar det stå vad man ska klistra in för att bilden ska synas!
Skriv in adressen (klipp ut ur adressfältet) mellan två "url":[ URL]adress[/ URL] så blir det länkar. (klicka på jordgloben+gemet ovan där man skriver och klistra in adressen där) Prova med det! :)

tack så mkt ... men om man inte har bilder på nätet utan bara som mina bilder på datan och inte på nätet?... det är då det blir klurigt...;) he he

Du går in på hjälpforumet eller läser den nålade tråden som finns högst upp... Där kan du bland annat läsa att man inte kan lägga ut bilder från sin dator, utan man måste länka från nätet, ett fotoalbum eller så...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 356
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?