Parelli kit

S

snuttis_linsan

Någon här som har Parelli home study program? Är dom bra och vars har ni köpt det? :)

Har ni utvecklats med hjälp av detta?... :banana:

Sv: Parelli kit

Det är helt outstanding och jag kan säga dig, att utan Pat så skulle vår unghäst blivit slaktad. På riktigt.
Idag är han en jätteduktig ridhäst :love:

Det är så mycket film med hästar i olika situationer, de förklarar så himla pedagogisk. Ja, jag tycker att det är en "must have" :love:

Har köpt på ebay, bra tips nu när dollarn är billig :idea:
Köp inte sticken där dock, blir dyr frakt visst, finns folk i sverige som gör fina och bra "piratkopior" som är billigare.

Gå in på tråden: PNH Tjatter...

Där har du Bukes kunskapsbank i fråga om PP!

LIA

Går det inte köpa någonstans i sverige? :crazy:

Nej all Parelli säljs numera direkt från USA. Gå in på hemsidan Parrelli.com

Bor du i Bureå utanför Skellefteå? Isåfall är du ju i samma by som Sveriges enda licensierade Parelliinstruktör du lyckost!!!

Ibland kan man hitta begagnat i sverige.. men annars är det ebay som gäller. Det funkar faktiskt jättebra att köpa därifrån.

Jag håller med Skuggi det är "Must have" grej. Jag har aldrig träffat nån som sagt att det var inte bra, men vad de gör med informationen är alltid annorlunda. Vissa utveckla sig, vissa titta på DVD och gör inget. Men finns inget annat på marknaden som sagt är så pedagogisk och lätt att förstår och följa.

Filo: Vissa bara bor rätt, eller hur?;)

du kan hitta kopier på ebay med string inklusiv frakt till dörren för 350:-.

haha jaa man kan ju säga att bureå är bra ;) Jag brukar faktiskt rida förbi erika och titta när hon rider :banana:

Kan ni ge tips om vilken/vilka DVDer som man ska satsa på att skaffa sig i sånna fall? För oss som är nya på det här...:D

Börjar med Level 1 och sen om man har råd skulle rekomendera att ni sammtidet ta "Liberty and Horsebehaviour" (som man kan hitta begagnad) som finns mycket psykologi i den. Men det är mycket lättare att förstår det när du har lärt från början vad de menar med vissa saker.

Sv: Re: Parelli kit

Jag mejlade dem vid årsskiftet om jag minns rätt och frågade om de säljer till Finland. Fick svar att de planerar att inom kort börja sälja till Europa via deras klinik i England. Kolla upp det! Har inte själv följt upp möjligheten, fastnade för MR. Men skall kolla upp på ebay, PP intresserar fortfarande!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 144
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama