Pappstrutar

Fillifjonkan

Trådstartare
Inhandlade ett par pappstrutar i stans pysselbutik idag utan att egentligen veta vad jag ska göra med dem. Vill gärna klä dem i roliga tyger och hänga dem...ja vart då? Och vad sjutton ska jag ha i dem egentligen?

//undrande spontan-shopping-fillifjonkan

Sv: Pappstrutar

De är vanliga pappstrutar som är odekorerade, jag tänkte dock klä dem i tilda tyger (:love:) och några ska bli julstrutar. Vill inte ha gammalt dammigt godis i dem (barnen lär väl ha svårt att hålla sig ifrån dem) eller kan man kanske göra fejk godis? Hmmm...

Fler förslag?

Hos oss hinner godiset inte bli dammigt... Men ska det bara vara som prydnad så är det väl ingen höjdare med godis i... men det kan ju vara kul att ge bort en fin strut med godis i :laugh:

Hihi! Det blir lätt så- du ser ju dom framför dig ;)
JAg är lite likadan som du. Köper saker o undrar var jag ska ha dom....

Det låter väldigt trevligt med dom- det blir säkert snyggt med tygklädda.
Hur tunga saker kan de klara?
Godis med papper låter ju onekligen helt ok :)

själva strutarna klarar en hel del tyngd, fråga är bara vad jag ska hänga upp dem i, spetsband eller vajer med vita pärlor..?

j a det var ju en bra idé, eller hänga dem tillsammans i ett fönster med något i. Äsch, jag måste nog köpa ett gäng strutar till så kan jag ha dem både i fönster och på kontoret. ÅÅÅ så tjusigt det ska bli!:laugh:

nåt av barnen som gillar pärlor? *funderar över ett helt gäng småstrutar med pärlor i olika färger*. spontanshopping är bra:)

spontanshopping är underbart! Ska på hobbys affären imorgon och inhandla m'ngdvis med pyssel till hösten!:love:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 574
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
349
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka