• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 926
Sv: Pannband

det är 3e auktionen påå 1 dag hon ahr ute så det kommer nog fler :)

jag la själv ett bud på ett av dom. ska ha ett lila (kunde väl ingen tro ahha)
antar du vill ha ett rosa hehe

Såna kan man ju göra själv... När jag var yngre gjorde jag armband på det sättet och sålde på torget. Man väver ju in namnet och mönstren liksom...Superlätt med moulinegarner.

Det översta dock är ju broderat. Och jag tycker det verkar ok i pris då jag just beställt ett för ca 200 kr.

¨ja men vart köper man plastgarn och sen ska man ju ha pannband som man flätar på. och sen ska man ju få det att se snyggt ut också.

Hej MercedesBenz :) Det är Frank och Ann Jet som skall bli fina :smirk:

De skall ha varsina pannband med namn på körhuvudlagen vid parkörning. Så man ser skillnad på dem ;) . De är nämligen på pricken lika. En lite stjärn som skiljer bara! Skall lägga in foto när jag luskat ut hur man gör.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 214
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 152
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka