Transport med fronturlastning

Det är sadelskåpet jag räknar som sadelkammare 😁 Så jag vet om att det blir ett mindre utrymme mot vad vi har nu. Men det blir bra ändå.
Ah ja men dåså!
Det är väldigt bra släp. Jag är supernöjd med mitt (har ett enhästars). Träväggarna är inte jag oroad över, däremot har jag fått byta rampen som murknade. Berodde högst troligen på att den stått parkerad på gräs (som växt högt). Numera har jag en presenning under.

Jo, jag ville ha samma och fick leta bra länge! Vad jag vet så finns det bara Böckmann, Ifor, Cheval och StarTrailer/Thule med denna kombination.
Boj / Forzab har haft några specialbyggda exemplar också men jag har nog bara sett två st under alla år jag varit ute på tävlingar så de är nog inte lätta att hitta begagnade.

Det är det jag hört om cheval också. Men ser att många har dem. Är de så illa?

Jag har en gold one i aluminium. Är supernöjd! Har aldrig kört ett släp dom går så bra bakom bilen och hästen som tidigare varit svårlastad trivs jättebra! Ljust, rimligt, bra ventilation och rymlig sadelkammare.

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 853
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Anemone
·
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 696
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har idag ett Thule horseliner släp. Måste köpa nytt inom en två års period iaf och läser allt jag kan men hittar inget jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 715
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar