Ifor är väldigt rymliga, 506 är fullt tillräckligt för de flesta stora hästarAngående ifor. Jag har islandshästar och en liten storhäst. Klarar vi oss med ett släp av modellen 506?
511 är enormt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ifor är väldigt rymliga, 506 är fullt tillräckligt för de flesta stora hästarAngående ifor. Jag har islandshästar och en liten storhäst. Klarar vi oss med ett släp av modellen 506?
Ah ja men dåså!Det är sadelskåpet jag räknar som sadelkammare Så jag vet om att det blir ett mindre utrymme mot vad vi har nu. Men det blir bra ändå.
Jo, jag ville ha samma och fick leta bra länge! Vad jag vet så finns det bara Böckmann, Ifor, Cheval och StarTrailer/Thule med denna kombination.Är inte kombinationen frontutlastning och sadelkammare väldigt ovanlig?
Boj / Forzab har haft några specialbyggda exemplar också men jag har nog bara sett två st under alla år jag varit ute på tävlingar så de är nog inte lätta att hitta begagnade.Jo, jag ville ha samma och fick leta bra länge! Vad jag vet så finns det bara Böckmann, Ifor, Cheval och StarTrailer/Thule med denna kombination.
Det är det jag hört om cheval också. Men ser att många har dem. Är de så illa?