• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 926
Sv: Pannband

Tycker inte priset var sååå fariligt. de hade ju räknat med frakt och allt så egentligen 8utan frak) borde de gå på 200kr och det är väl inte så farligt?

Jo för ett pannband kanske. Men skall man ha flera pannband så känns det ganska onödigt att betala frakt för varje pannband. Det borde finnas någon som gör sådana här pannband billigare!?

Självklart betalar du inte frakt för varje pannband! Beställer du alla på en gång så får du alla i samma paket = en fraktavgift.

Okej! Jag fattade det som att man skulle betala 245 kr/pannband, oavsett hur många man skall ha. Skall nog maila och fråga...

Det var dyrt... Ett pannband i webb material med plast överdrag + en brodyr, webb pannband kostar ca 45.- att köpa i en affär (tänk då vad det kostar in) + hur mkt kan den lilla brodyren kosta?
Jag har sett 2 andra ställen som säljer dem via nätet till ett mkt bättre pris - ska surfa runt lite och se om jag hittar adresserna - återkommer med dem.

getImg.asp

180.-, inte så billigt men billigare....

Återkommer med nästa.

Senast ändrad av en moderator:

wallace.jpg

Och denna finns i olika bakgrundsfärger + olika färger på texten för ca 158.-

ja men å ska man ju betala rakt från utlandet också?

tråskaparen. ett tiups bor u nära en travbana gå in på eras shop och beställ är om kan oftast ta hem andra färger också sås lipper u frakt. och 200 per ban är inte dyrt.

Att få hem produkter ifrån utlandet är inte så dyrt - beställer hela tiden från USA och England själv och deras frakt är många gånger mkt billigare än det vi har här.
Sådant kan man alltid kolla upp själv på www.usps.com - Posten i USA ;)

tyckte inte att 250 var så dyrt, är ju normalpris för ett finare pannband. Funderar på att köpa men vet inte vilken färg....
Ska höra med Christer nere på Travshopen, har han bra priser kan du ju kolla på deras hemsida.

Men tillkommer det inte tullavgifter om man beställer från tex USA?

Jag vet inte hur hög/låg gräns ni har i Sverige- men här i Norge så har vi 200.-. Dvs beställer du något som kostar under 200.- så kommer det in utan tull och moms avgifter.

på tradera under kategorin travsport finns det namnpann ban i valfria färger 149:-
16354266_1.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Det här var skitsnyggt! Å ett betydligt bättre pris. Men har tyvärr inget kontokort. Det blir svårt att beställa från utlandet då, tyvärr.

Bull Dozers Am. Bulldogs skrev:
Okej! Jag fattade det som att man skulle betala 245 kr/pannband, oavsett hur många man skall ha. Skall nog maila och fråga...
Har tyvärr inte fått svar på mail.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 214
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 152
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka