Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina har visserligen samma färg på rad 1 och 3 men så som jag förstod det när jag mailade dem efter att ha tabbat mig på ena beställningen så är det uppifrån och ner ja
Nu har du ju fått svar på frågan, men måste tillägga att jag älskar mitt pannband! Hur vackert som helst (synd bara att hästen inte lever och kan ha det längre) och dessutom skickade de med "reservdelar" i en liten påse. Tror att nya hästen också kommer få ett så fort jag klurat ut vad hon kan tänkas passa i
Nej det är inte samma tillverkare på dessa. Jag köpte ett Premiera träns som inte passade min häst men ville ha ett sådant pannband så jag googlade frenetiskt tills jag hittade ett "likadant" sen att jag fick designa det själv gjorde ju inte saken sämre
Skillnader mellan är att "niten" som håller ihop öglan inte syns på Premiera på PB är den synlig. Söljan till rundsydda huvudlag är i den färgen du valt som fäste till stenarna på PB och Premieras är i läder.
Jag älskar mina pannband och är inte ett dugg ledsen över att jag inte behöll tränset.
Ja, jag tycker de ser väldigt lika ut på bilderna. Har dock hört att det som sitter på Premiera inte håller så bra, att stenarna lossnar. Kan undra om det är bättre kvalitet på PB-pannbanden. Är sugen på att beställa ett Premieraträns men kan inte bestämma mig för vilken modell (plus att jag inte vet vilken färg än, håller på att leta annan sadel och vill avvakta tills jag vet vad den blir i för färg).
Nej, du beställer direkt från Holland. De aktuella priserna står på hemsidan. För mig tog det 10 dagar från beställning till att de låg i brevlådan, mycket trevliga och smidiga att ha att göra med! Mina kostade strax över 600 för båda inkl frakten till Sverige. Väl värt de pengarna.
Vilket betalningssätt använde du? Tryckte i via bank men de uppgifter jag fick i mailen funkar inte på min Internetbank. Har mailat och frågat om pay pal i stället...
Jag kom på att båda hästarna borde få varsitt fint pannband så jag makulerade den första beställningen och betalade med Pay pal andra gången. Det gick super, nu ska grejerna vara skickade!
Åhh vad roligt! Vill också ha ett nytt sånt pannband när jag får hem lill-tösen och har hittat sadel till henne Lite onödigt med tanke på den enorma pannluggen med fina pannband egentligen, men jag får väl fläta
Kläder & Bli fin
Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja.
Nu är jag inne på jobbet eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.