Paarden Bijoux

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare feel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 8 113
Sv: Paarden Bijoux

Jag tänkte beställa därifrån nu för första gången. Vilket betalningsalternativ borde jag ta? Har inte paypal sedan innan men ni andra i tråden verkar ha använt er av paypal? Är det smidigare? Tacksam för lite råd och hjälp :)

Jag betalade till deras konto direkt, gick jättesmidigt först anmäla hos banken att jag ville göra en utlandsbetalning och 10 dagar senare hade jag pannbanden i min brevlåda
:)

Lite sent men jag tror det är vanliga genomskinliga. Bara metallen dem sitter i som är guldfärgad :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
951
Senast: Mli
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 372
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hade ut en sadelutprovare som provade ut en ny sadel som hon tyckte låg bra på min häst. Hon hjälpte mig att beställa sadeln å nu ca 1... 2
Svar
27
· Visningar
2 342
Senast: Tossa90
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 082
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka