Paarden Bijoux

Sv: Paarden Bijoux

Jag tänkte beställa därifrån nu för första gången. Vilket betalningsalternativ borde jag ta? Har inte paypal sedan innan men ni andra i tråden verkar ha använt er av paypal? Är det smidigare? Tacksam för lite råd och hjälp :)

Jag betalade till deras konto direkt, gick jättesmidigt först anmäla hos banken att jag ville göra en utlandsbetalning och 10 dagar senare hade jag pannbanden i min brevlåda
:)

Lite sent men jag tror det är vanliga genomskinliga. Bara metallen dem sitter i som är guldfärgad :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Utrustning Hade ut en sadelutprovare som provade ut en ny sadel som hon tyckte låg bra på min häst. Hon hjälpte mig att beställa sadeln å nu ca 1...
2
Svar
27
· Visningar
2 234
Senast: Tossa90
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama