C
CarolaLind
Jag har inte kollat min valacks stamtavla så noga innan, men gjorde det nu.
Steggbest precis överallt ju !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Foolish skrev:okok! förlåt mig!
men det är ju ett fint namn och du har det ju mycket oftare i din stamtavla, så då måste ju du vara mycket gladare!
Det blev så när alla ville ha föl efter den bästa,nu har vi snart samma problem iom att Järvsöfaks betäcker så stort antal märrar. I Norge har dom Elding-blodet i de flesta märrar o hingstar o vad ska dom då betäcka med? Norge godkände en hingst vid namn Lapp-Nils för några år sen så att de skulle få in nytt blod(han är förövr.Faksens morfar).Själv har jag en märr som är så gott som Steggbestfri så jag kommer inte att få någe problem att välja hingst iaf Vet ej hur man länkar så att ni kan se hennes stam.CarolaLind skrev:Jag har inte kollat min valacks stamtavla så noga innan, men gjorde det nu.
Mehl skrev:Det blev så när alla ville ha föl efter den bästa,nu har vi snart samma problem iom att Järvsöfaks betäcker så stort antal märrar. I Norge har dom Elding-blodet i de flesta märrar o hingstar o vad ska dom då betäcka med? Norge godkände en hingst vid namn Lapp-Nils för några år sen så att de skulle få in nytt blod(han är förövr.Faksens morfar).Själv har jag en märr som är så gott som Steggbestfri så jag kommer inte att få någe problem att välja hingst iaf Vet ej hur man länkar så att ni kan se hennes stam.
Travsport.seCarolaLind skrev:Den vill vi gärna se!!
Kan du inte bara lägga ut sidadressen här?
Det jag inte får till är hur man får texten blå som du har gjort o sen när det trycks så kommer den sidan uppCarolaLind skrev:
Kollade inte så noga förut vilken häst du hade.Sandino,honom har vi mött i travlopp för x antal år sen.CarolaLind skrev:Jag har inte kollat min valacks stamtavla så noga innan, men gjorde det nu.
Mehl skrev:Kollade inte så noga förut vilken häst du hade.Sandino,honom har vi mött i travlopp för x antal år sen.