översättning behövs

Emmahpemma

Trådstartare
Höger fram: vt frä.krr.m.sv.fl.,vt hår i i.krr.o.vt karled,vt bal.m.sv.fl.på ibal.

vasjutton?? jag vet ju hur hästen ser ut (ser den live åtminstone varje söndag) men alla dessa förkortningar, vad står det? :D

Sv: översättning behövs

Höger fram: vt frä.krr.m.sv.fl.,vt hår i i.krr.o.vt karled,vt bal.m.sv.fl.på ibal.

vasjutton?? jag vet ju hur hästen ser ut (ser den live åtminstone varje söndag) men alla dessa förkortningar, vad står det? :D

krr=kronrand
m=med
sv=svart(a)
fl=fläck(ar)
vt=vit (?)
bal=balle
ibal=innerballe (?)
frä=främre (?)

..tror jag. :D

Vit främre kronrand med svarta fläckar, vita hår i inre kronrand och vit karled, vit balle med svarta fläckar på innerballe.

Ganska detaljerad beskrivning tycker jag :D

ja väldigt detaljerad beskrivning! :D och allt detta på ett ben:D och det är dom enda tecknena hästen har! :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 279
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 526
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar