Överreagerar jag?

hemlighemlig

Trådstartare
Det hände en sak nyss som fick mig att bli lite fundersam över om min reaktion var rätt eller om jag överdramatiserar det hela.

Jag gillar att ge och tycker om att skämma bort min kille då och då. Det kan vara allt från en massage, middag eller sexuellt. Har inga problem att tillfredställa honom och samtidigt inte kräva något tillbaka...tycker om att se honom nöjd och glad vilket gör mig precis lika glad:) Samtidigt tänder jag på att få honom att njuta och tycker det är sexigt. Så jag gör det inte bara för hans skull sas.

MEN, ibland vill man ju såklart ha någonting tillbaka och jag blir jätte frustrerad över det ( tänker främst på sex biten).
Han kan ibland ( inte speciellt ofta) smeka mig till en orgasm men det känns mer som en plikt från hans sida och han verkar inte ens gilla det vilket gör att det känns helt meningslöst!! Inga kramar, inga kyssar..ingen närhet förutom handen mellan benen. Jag känner mig äcklig och osexig efteråt, han gäspar och vill sova.

Överreagerar jag när jag blir blir ganska sur över det hela? Jag vill ju känna att han tänder på att få mig att njuta...inte att det bara är en plikt eller nåt.

Tog upp det men fick bara till svar att han visst tyckte om det. Men det märks då inte..efter det svaret var diskussionen över och jag låg i sängen helt frustrerad och lite arg.

Nu har jag varken lust eller viljan att ha sex eller ge honom något när det blir såhär:(
Varför ska jag ge honom massa och verkligen gå in för det när man knappt får något tillbaka?

Hur ska jag ta upp det här utan att såra honom?
Han är världens bästa annars!
 
Sv: Överreagerar jag?

Jag tycker inte att du överreagerar, utan jag hade med största sannolikhet reagerat likadant. Förstår att du känner att det är meningslöst när han verkar uttråkad och "gör det utav pliktkänsla."

Tycker du ska prata med honom igen, då ni inte ligger i sängen, och berätta hur du känner. Att du vill ha mer närhet under själva smekandet och att han också visar att han njuter av det eftersom han påstår att han gör det.

Lycka till! :)
 
Sv: Överreagerar jag?

Tack för svaret :)

Jag ska ta upp det sen när vi har hunnit varva ner från jobben lite.
Känner nu i efterhand att jag kanske inte borde ha blivit så sur på honom..jag vet ju att han tycker det är ett litet känsligt ämne. Men jag antar att det är bättre att berätta som man känner direkt och prata igenom det även om det är jobbigt.
Annars kan det aldrig inte bli bättre!
 
Sv: Överreagerar jag?

Hade det inte varit något fel hade du inte reagerat.
Något är knas och detta måste du få ett ärligt svar på - men ta en lugnt diskussion och anklaga inte. Fråga vad han vill göra för dig för att du ska vara bekväm och nöjd.
:)
 
Sv: Överreagerar jag?

Tack hörrni!:)

Vi pratade förut och det tog en stund innan vi förstod varandra och kunde komma fram till en bra lösning. Det var lite frustrerande en stund när jag kände att han inte tog mig på allvar men efter att ha rutit ifrån lite att det är viktigt för mig att han förstod vad jag menade så trillade polletten ner och vi gjorde stora framsteg.

Efter det hade vi helt sjukt bra sex hehe:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 591
Senast: tott
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 934
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp