Sv: Överreagerar jag?
Du, hade någon gjort en av alla de saker du nämner mot min häst så hade jag inte stått kvar där en enda dag till
Jag förstår inte hur din mamma kan säga att du överreagera? Vad hade hon sagt om någon hade lånat hennes bil?
Jag har jobbat i stora stall och det där slarvet är inget jag hade accepterat, vi hade ibland praktikanter om slarvade och de åkte ut med huvudet före omgående.
Fattar de inte att det är ett levande kännande djur
Arg blir jag också på din mamma som nonchalerar alltihop, fråga henne eller visa henne tråden vad hon gör om något riktigt allvarligt händer och du står med en häst som kostar multum att få hel igen om det ens går
Risken för fång är ju stor om hon redan är överviktig, det är ju superviktigt att hon har en bra foderstat som följs, det är det ju för alla men särskilt då.
Att någon kan glömma påsar och hinkar/burkar hos hästarna är ju så märkligt att jag knappt kan fatta det, bryr de sig inte alls eller?
Nej, se till att du och hästen kommer därifrån genast för sådär får det absolut inte gå till oavsett hur "fin" anläggningen än är utåt sett. Det viktigaste är att hästen mår bra och det gör den inte när det är sådan nonchalans.