Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@brukshund undrade vad blocket håller på med pga att schäferannonsen kommit tillbaka.
Jag kan tänka att den togs bort för granskning när den anmäldes men att blocket sedan anser att annonsen inte bryter mot några regler
Lägger väl min länk om debatten kring flerfärgade pudlar här också då.
Du har fört fram din poäng flera gånger men @skuggi har rätt till sin åsikt. Förstår inte varför du hoppar på så där. Tröttnar du inte?
Haha jag läste "eller börja slå IHJÄL vissa mindre raser med varandra"Jag undrar lite vilket som skulle ge störst ramaskri bland inbitna (stenålders) rasmänniskor, att tillåta avel på felfärgade hundar eller att börja slå ihop vissa mindre raser med varandra?
Haha jag läste "eller börja slå IHJÄL vissa mindre raser med varandra"
De hade garanterat blivit ramaskri
Föräldrarna har inte känd patella status tex?Den 17 juli fick min chihuahua tik 3 valpar och det finns nu en kvar pga olämpliga och oseriösa köpare. Båda föräldrarna har stamtavla som kan ses men inte valparna.
Någon har frågat varför inte valparna har stamtavla och svaret var "vi har valt att inte ha stamtavla på valparna"
Det måste ju vara något skumt? Varför väljer man annars att inte regga valparna och därmed få mindre betalt. Den säljes för 10 000:-
Det enda som står om föräldrarna är att man får se deras stam, inget annat.Föräldrarna har inte känd patella status tex?
Precis! Dom är säkert inte patella kollade o då får man reg förbudDet enda som står om föräldrarna är att man får se deras stam, inget annat.
Aha ja då är det säkert så. Kul då att hunden är till annons igen pga "oseriösa och olämpliga köpare". De är kanske inte helt seriösa själva dåPrecis! Dom är säkert inte patella kollade o då får man reg förbud
Det är säkert en köpare som ställt för många rätta frågor o sen tackat nej.Aha ja då är det säkert så. Kul då att hunden är till annons igen pga "oseriösa och olämpliga köpare". De är kanske inte helt seriösa själva då
Oseriösa uppfödare och oseriösa köpare brukar gå hand i hand, liksom seriösa köpare vänder sig till seriösa uppfödareAha ja då är det säkert så. Kul då att hunden är till annons igen pga "oseriösa och olämpliga köpare". De är kanske inte helt seriösa själva då