"Sorry, whats that? Never heard of it?"Aha...ja där sa han ju ett telefonnummer dit man kunde ringa om man hade några frågor. Kanske ska ringa och höra vad han har för ED-status samt höra hur hans statistik ser ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Sorry, whats that? Never heard of it?"Aha...ja där sa han ju ett telefonnummer dit man kunde ringa om man hade några frågor. Kanske ska ringa och höra vad han har för ED-status samt höra hur hans statistik ser ut
Undra om de fortsätter 1-2-3-skalan. ED 26 typ...."Sorry, whats that? Never heard of it?"
Undra om de fortsätter 1-2-3-skalan. ED 26 typ....
Går det på allvar att få fram en helt frisk hund som dessutom håller sig fysiskt frisk upp i åren, om den kroppsligt ser ut sådär? Hela hunden ser ju fullkomligt deformerad ut!
Om den mot förmodan skulle vara HD och ED-fri vid 18 månader undrar jag hur länge för skelettet måste ju lida enorma påfrestningar
Verkar ju avspegla priset i alla fallGissningsvis inte. Undrar hur kejsarsnitt -statistiken ser ut...
Den lagen skulle verkligen behöva följas upp mer...Verkar ju avspegla priset i alla fall
Är det ens lagligt i Sverige att föda upp dem? Vi har ju ändå den där defekt grejen? (även om den inte följs ens av etablerade raser ). "Den är en frisk ras med få rasbundna sjukdomar." - Mopsordern.
Alla hundar från den linjen ser fruktansvärda utWTF?!
Hur lyckades dom med det, om man tänker på deras käkar?En jag känner har haft två bullys. Ingen av de lever idag för att de bet husse.
En jag känner har haft två bullys. Ingen av de lever idag för att de bet husse.
Stort gap.. liten hjärna..Hur lyckades dom med det, om man tänker på deras käkar?
No aggression eller vad sa han i videon?Så fint att det rasen verkar ha trevligt temperament som kompenserar för den missbildade kroppen.
Haha, min fd pudelmix hade både liten hjärna och gap men tro nog att han bet så det blöddeStort gap.. liten hjärna..
Så fint att det rasen verkar ha trevligt temperament som kompenserar för den missbildade kroppen.
Det läggs en hel del tid på hundarna på hundstallet utifrån de jag känner som jobbar/jobbat där.Jag tänker på hundarna från hundstallet. De flesta står det att de inte går ihop med andra hundar. Kan man inte försöka träna bort det för att underlätta när hunden ska få ett nytt hem?
Det är ändå flockdjur vi talar om.
Sen kanske inte tid finns men någon slags rehabilitering måste de väl syssla med?
Lite OT kanske