Jodå. De har egna utställningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. De har egna utställningar.
En regissör?? Coolt!Hittade en spännande annons på blocket, blandras BC/isländskfårhund
Hanen ska vara en riktig kanonhund enligt annonsen: han jobbar som vårdhund och pyroteknikhund och har spelat in en film...
Jag lovar, Leon är inte med i blandningen, jag håller hårt på hans svendom.En regissör?? Coolt!
Vilken tur den är 100% hanne, kunde ju bli lite problem med parningen om han var delvis tik."Avel hund
Jag har en Bichon Havanaise 100%hane till avel.Det är en lung
hund inomhus och mycket trevlig.Han är 15 månader gammal
,besiktad,vaccinerad.
Pris: 1500 Kr
Går tiken tom sker såklart en omparning nästa gång tiken löper"
Vilken tur den är 100% hanne, kunde ju bli lite problem med parningen om han var delvis tik.
Så vitt jag vet är alla schäfrar Tyska. Finns liksom ingen spansk eller norsk schäferhund.Denna var också bra:
Vacker rakryggad schäfer hane på 2.5 år söker nytt hem.
Han är vit med bruna tecken. Korsning vit schäfer och tysk schäfer så han är 100% schäfer.
Nä dom vita är swheizare.Så vitt jag vet är alla schäfrar Tyska. Finns liksom ingen spansk eller norsk schäferhund.
Undrar om min kastrerade hane räknas som delvis hane bara. Uppvakta kan han ju, men inte skjuta skarpt så att säga.Ja, det så jobbigt med de där delvisa hanarna som springer omkring
Dom är inte schäfrarNä dom vita är swheizare.
Berger blanc de Suisse för att vara exakt.Dom är inte schäfrar
Dock ändrades väl namnet från "schäfer" till "tysk schäfer" för ett tag sen?Så vitt jag vet är alla schäfrar Tyska. Finns liksom ingen spansk eller norsk schäferhund.
Skriv nåt, skriv nåtEn liten blandras med tusen olika raser i (minst sex) till salu på fb-grupp. Någon skriver en kommentar om att det kanske inte var så genomtänkt avel och folk blir halvt rabiata. Någon skriver att blandraser är så mycket snällare och sötare än renraser
MINA FINGRAR KLIAR
Fick ett väldigt otrevligt svar tillbaka, lite omotiverat. Och inget som det går att svara vettigt på hellerNu kom en jävla idiot och ville importera gatuhund med, jag orkar inte.
(men skrev en halvtrevlig kommentar om att se hundens behov)