Det går aldrig att ändra de redan frälsta, men du kan göra nytta för den anonyma läsaren. Eloge för att du orkar!Nu blev det gatuhundar med, men de frågade ju om jag hade något mer stöddigt att tillägga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går aldrig att ändra de redan frälsta, men du kan göra nytta för den anonyma läsaren. Eloge för att du orkar!Nu blev det gatuhundar med, men de frågade ju om jag hade något mer stöddigt att tillägga
Nu blev det gatuhundar med, men de frågade ju om jag hade något mer stöddigt att tillägga
Jag tycker om att bråka, det är så simpelt.Det går aldrig att ändra de redan frälsta, men du kan göra nytta för den anonyma läsaren. Eloge för att du orkar!
Fast jag tror den är som dem där dinosarna i jurassic park filmen. Finns det bara honor (tikar)så kan dem bytta kön Vilken tur den är 100% hanne, kunde ju bli lite problem med parningen om han var delvis tik.
Jag är mest med för att se vilka personer vi bör undvika. En kvinna kontaktade oss om fodertik. Hon gick lätt bort efter att jag sett hennes annser på diverse grupper .Av ren nyfikenhet: ni som är med i omplaceringsgrupper på Facebook, letar ni omplacering eller varför är ni med i dem? Det verkar ju mest vara trassel och elände där. (Jag var själv med när jag letade omplacering, men jag insåg att det var väldigt liten chans att min drömkunder skulle dyka upp där och lämnade grupperna )
Jag gick enbart med i dom för o se om det fanns någon seriös sökesannons när jag letade nytt hem till Leo. Vilket det inte gjorde. Sen har jag bara inte orkat gå urAv ren nyfikenhet: ni som är med i omplaceringsgrupper på Facebook, letar ni omplacering eller varför är ni med i dem? Det verkar ju mest vara trassel och elände där. (Jag var själv med när jag letade omplacering, men jag insåg att det var väldigt liten chans att min drömkunder skulle dyka upp där och lämnade grupperna )
Vad är det för något? Nån typ av sälPå tal om oseriös avel, så måste detta ändå vara det värsta av dom värsta. Stackars hundar så ont dom måste ha i sina leder. Jag blir så arg när jag ser dessa krakar
http://3milliondogs.com/news/toadline-exotic-bullies-inbreeding-as-abuse
Finns en bildserie i länken man kan kika på. Det är en form av avart man avlat fram från pitbull mfl för att få fram det dom kallar för exotic bullies. Stackars hundkrakarVad är det för något? Nån typ av säl
Jo jag såg. Men tyckte de mer liknade sälar än hundarFinns en bildserie i länken man kan kika på. Det är en form av avart man avlat fram från pitbull mfl för att få fram det dom kallar för exotic bullies. Stackars hundkrakar