Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är knappt - dom vaggar fram. Googlar man så får man upp både "kennlar" och youtubeklipp på "superhundar" som knappt kan röra sigJo jag såg. Men tyckte de mer liknade sälar än hundar
Kan dom ens småspringa????
Finns en bildserie i länken man kan kika på. Det är en form av avart man avlat fram från pitbull mfl för att få fram det dom kallar för exotic bullies. Stackars hundkrakar
Dom kan knappast göra annat än att sitta ner och kväka heller !Toad var ju passande. Det ser verkligen ut som paddor. Och är fullkomligt förkastligt.
Man är på väg att avla bort benen på vissa raser.Det är knappt - dom vaggar fram. Googlar man så får man upp både "kennlar" och youtubeklipp på "superhundar" som knappt kan röra sig
Varför vill man ha en sådan ? Vill man ha en till utseendet tuff hund, men vill inte att den ska riskera att kuta efter och bita besökarna ????
Nej. Det gjorde jag inte.@Migo lade upp en bild med de olika bullysorterna här om dagen.
Det var dina hundar som man lätt förväxlade med demNej. Det gjorde jag inte.
J'kla skit, dags att dra ner på fysträningen nu alltsåDet var dina hundar som man lätt förväxlade med dem
Nej. Det gjorde jag inte.
Jag som brukar tänka "Monstermom skriver alltid så pedagogiskt och snällt, hur skulle hon ha uttryckt detta?"Tror @vallhund blandat ihop oss - jag sympatiserar med det, eftersom jag tenderar att misstänka att du är mitt bättre jag ibland.
Här är bilden i alla fall, så får ni försöka räkna ut vem som lagt in den den här gången.
Jag som brukar tänka "Monstermom skriver alltid så pedagogiskt och snällt, hur skulle hon ha uttryckt detta?"
Så jag tror att du är den bättre i sammanhanget!
Ännu läskigare är det väl att veterinärer PÅ RIKTIGT hävdar samma sak?Ja, det har hänt mig, IRL.På tal om gatuhundar, blev halvt förfärad när en känd profil inom youtube sitter och deklarerar hur man bör adoptera gatukorsningarna från andra länder då dessa ,utöver att de behöver ett hem, ändå är "friskare" än renrasiga. Visst är renras aveln åt pipan många gånger, men känns inget bra att profilen förespråkar blandraser som friskare.. . Lite dumt med tanke på hur stort inflytande personen i fråga förmodligen har hos många..
Man är på väg att avla bort benen på vissa raser.
Förstår inte heller syftet. Slippa promenaderna?
Haha va? Var finns den?Men hallå där? vem av er har lagt ut annonsen om mallekorsningsvalparna som kommer bli schäfrar?!
Ska man skratta eller gråta