Snacka om flervägskorsningPoPeDoDiDo-valpar för 25-30 000:-! Som hittat! Visa bifogad fil 56349
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snacka om flervägskorsningPoPeDoDiDo-valpar för 25-30 000:-! Som hittat! Visa bifogad fil 56349
PoPeDoDiDo-valpar för 25-30 000:-! Som hittat! Visa bifogad fil 56349
Det här måste ju vara nån sorts satir? eller..?PoPeDoDiDo-valpar för 25-30 000:-! Som hittat! Visa bifogad fil 56349
Jag tror tyvärr inte det. Annonsören har hittat en guldgruva - PoPeDoDiDo-valpar! Jag funderar lite över hur man ska kunna hålla ett straight face när nån undrar vilken ras ens hund är och man ska svara -Det är en PoPeDoDiDo!Det här måste ju vara nån sorts satir? eller..?
I min hjärna så såg det först ut som en variant på poop poop men sedan blev associationen Betty Boops ramsa. Vet inte vilket som är värst ...Jag tror tyvärr inte det. Annonsören har hittat en guldgruva - PoPeDoDiDo-valpar! Jag funderar lite över hur man ska kunna hålla ett straight face när nån undrar vilken ras ens hund är och man ska svara -Det är en PoPeDoDiDo!
Hittade några som väljer att para (renrasiga), där ena hunden har ett avbrutet bph på grund utav rädsla, för mig känns det inte så seriös?
¿Qué?Borador valp till salu...
¿Qué?
Det är märkligt med alla dessa som är anti-rashundar men ändå måste hitta på egna "raser" och som dessutom bygger på det avelsarbete som man underkänner.Border collie/labrador tydligen... varför de behövde ett "rasnamn" förstår jag inte...
Meh, varför inte köra på namnet Border Retriever? Kan hämta alla gränser i närheten, och säkert testa dem ocksåBorador valp till salu...
Oj!Border collie/labrador tydligen... varför de behövde ett "rasnamn" förstår jag inte...
För att det är modernt. Man måste ju hänga med i svängarna om man ska sälja hund fast dom har ju gjort en stor tabbe som inte hade med pudel. Hade ju gått att kräma ut lite till dåBorder collie/labrador tydligen... varför de behövde ett "rasnamn" förstår jag inte...
Oj!
Så man slår ihop rasnamn även om pudel inte är inblandad nu?
Jag vet en som precis haft en kull med renrasiga, SKK-valpar där tiken har avbrutet BPH pga aggressivitet och även ett kullsyskon har brutet BPH. Valparna annonserades som trevliga, snälla och glada typ...Hittade några som väljer att para (renrasiga), där ena hunden har ett avbrutet bph på grund utav rädsla, för mig känns det inte så seriös?
Går inte detta att anmäla?! Är det verkligen ok?!Jag vet en som precis haft en kull med renrasiga, SKK-valpar där tiken har avbrutet BPH pga aggressivitet och även ett kullsyskon har brutet BPH. Valparna annonserades som trevliga, snälla och glada typ...
Anmäla var då? Länsstyrelsen kanske men tvekar till att det leder någonstans. SKK har inga krav på genomfört BPH eller MH för rasen det gäller.Går inte detta att anmäla?! Är det verkligen ok?!
Aj då.Anmäla var då? Länsstyrelsen kanske men tvekar till att det leder någonstans. SKK har inga krav på genomfört BPH eller MH för rasen det gäller.
Nä finns inget att anmäla. Men enligt mig avlar man ju medvetet på en defekt hund, och det är inte tillåtet enligt djurskyddslagen men tror inte att det finns någon som blivit fälld för det tidigare (dvs när det handlar om mentalitet).Aj då.
Ja jag tänkte på skk