Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men 9000 spänn för en så ny och unik ras, det är ju som hittat!En kull canepoo på blocket nu, det bästa från både pudeln och cane corson i ett...
Bara 9000?? Dom måste ha glömt en siffra framför 9anMen 9000 spänn för en så ny och unik ras, det är ju som hittat!
Såg just den med...En kull canepoo på blocket nu, det bästa från både pudeln och cane corson i ett...
Tänk om det istället blir helt tvärtom mot vad dom skrivit att den nya, sällsynta och unika "rasen" ska bliSåg just den med...
"Canepoo- valpar. Väldigt sällsynt och unik ras! En fantastisk ny ras som får det bästa "av båda världar". Den får styrkan, modet och ståtligheten från Cane Corson - samtidigt som den får samarbetsviljan och intelligensen från Pudeln. Canepoo är dessutom allergivänlig och fäller inte päls, tack vare Pudeln. Rasen skäller sällan, älskar barn och är varsam med mindre hundar och andra djur."
Exakt! Tänk va enkelt det vore med avel isf om man alltid visste vilka egenskaper som skulle nedärvas.Tänk om det istället blir helt tvärtom mot vad dom skrivit att den nya, sällsynta och unika "rasen" ska bli
Den får styrkan, modet och ståtligheten från Pudeln (dvärg, mellan eller stor?) - samtidigt som den får samarbetsviljan och intelligensen från Cane Corson. Canepoo är dessutom allergivänlig och fäller massor med päls året om. Rasen skäller ofta, äter barn, mindre hundar och andra djur."
Ursäkta men jag kunde inte låta bli.
Det är så här jag brukar läsa annonserna för de "nya" raserna, för i hela friden ska dom veta vad utfallet blir
Mmmmmm.Tänk om det istället blir helt tvärtom mot vad dom skrivit att den nya, sällsynta och unika "rasen" ska bli
Den får styrkan, modet och ståtligheten från Pudeln (dvärg, mellan eller stor?) - samtidigt som den får samarbetsviljan och intelligensen från Cane Corson. Canepoo är dessutom allergivänlig och fäller massor med päls året om. Rasen skäller ofta, äter barn, mindre hundar och andra djur."
Det är så här jag brukar läsa annonserna för de "nya" raserna, för hur i hela friden ska dom veta vad utfallet blir
Menar du att du inte har förstått att blandraser alltid får det bästa ur varje ras dessutom blir dom ju vad man gör dom tillTänk om det istället blir helt tvärtom mot vad dom skrivit att den nya, sällsynta och unika "rasen" ska bli
Det är så här jag brukar läsa annonserna för de "nya" raserna, för hur i hela friden ska dom veta vad utfallet blir
Kamptax?
Nåja, hellre än pitbull i en tax-kropp än tvärtomIkea-pitbull, de glömde skicka med ben...
Såg drevern också. Känns som att dom köpte den för att hen var arbetslös typ, och sen ba "oj nu fick jag jobb, oopsie!"Redan nu börjar omplaceringsannonserna ösa in på blocket... en tre(!)-månaders drever som omplaceras pga flytt för jobb. Alltså, hur dåligt kan man planera sitt liv?!
En annan omplacerar en femmånaders golden/labbevalp för att "han är för svår och energisk för oss" - skulle gissa att den valpen är precis såsom femmånadersvalpar ska vara (herregud, vi var lätt suicidala när Daisy var fem månader pga konstant sömnbrist och fullkomligt uppätna armar, händer och fötter) men att familjen inte gjorde någon som helst research utan bara tänkte att det skulle bli så mysigt att krama och gosa med valpen hela sommaren.
Det är så fruktansvärt tragiskt!
Det där har jag tänkt en del på, undrar vad som händer i kölvattnet av att alla helt plötsligt ska ha hund bara för att det blev hemma-arbete iom covidRedan nu börjar omplaceringsannonserna ösa in på blocket... en tre(!)-månaders drever som omplaceras pga flytt för jobb. Alltså, hur dåligt kan man planera sitt liv?!
En annan omplacerar en femmånaders golden/labbevalp för att "han är för svår och energisk för oss" - skulle gissa att den valpen är precis såsom femmånadersvalpar ska vara (herregud, vi var lätt suicidala när Daisy var fem månader pga konstant sömnbrist och fullkomligt uppätna armar, händer och fötter) men att familjen inte gjorde någon som helst research utan bara tänkte att det skulle bli så mysigt att krama och gosa med valpen hela sommaren.
Det är så fruktansvärt tragiskt!
Ibland är Blocket är bra om man verkligen vill hata mänsklighetenValp av sällskapsras för 25000, bara några dagar över åtta veckor. Påstås vara köpt från en uppfödare men säljs utan stamtavla av vad som verkar vara valpköpare, seriöst och bra från alla involverade personer alltså.