Jag med!! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vas tror ni om svenskarna då? Blir det medalj? Vem tar sig längst individuellt?
Yajamila lite mer orutinerad men verkar vara på väg upp i formkurvan, såg väldigt fin ut i GPn i Falsterbo!
Vilken skillnad, till det bättre, det blev på Yajamila när Henrik tog över.
Englands lag:
Ben Maher- Clark, Tic Tac
Nick Skelton- Big Star
John Whitaker- Ornellaia
Michael Whitaker- Cassionato
Reserv:Jessica Mendoza- Spirit T
Frankrikes:
Roger Yves-Bost - Sydney une Prince
Simon Delestre - Ryan des Hayettes
Penelope Leprevost - Flora de Mariposa
Kevin Staut - Reveur de Hurtebise
Reserv: Philippe Rozier - Rahotep de Toscane
Vet inte om fler har offentliggjort?
Är nyfiken på Tysklands men vet inte om det är klart. Frankrike blir nog farliga, vet inte vad ekipagen gjort senaste tiden men på pappret ser det vasst ut...
Det stämmer! Inte klart än, tror det var Cornet D'amour och Codex One (min favvo ) som var skadade och inte skulle hinna tillbaka. Men Daniel Deusser och Christian Ahlmann borde ju vara heta kanditater ändå med andra hästar. Ahlmann med Taloubet t.ex. För Sveriges del tror jag att det kan bli medalj om det går sig väl. Som tidigare skrivit tror jag mest på Peder och All in. Han verkar så himla välmatchad! Har ni sett H&Ms video med All in? Den är mäktig!Tror inte det, läste något om några av tyskarnas hästar som inte kommer hinna tillbaka efter skador så det lät inte som att det var offentliggjort.
Jag hoppas att MMB och Fibonacci får plats i Tyskland lag! Antar att de tar ut nu efter Aachen?
Jag är väldigt nöjd med uttagningen som det ser ut nu. Skönt att slippa Helena Persson den här gången