Varför då?
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i vare sig hennes ridning eller hennes hästar. Jag tycker att det ser segt, tungt och tråkigt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför då?
Vilket lag!Tyskland lag:
Ludger Beerbaum - Casello
Christian Ahlmann - Taloubet Z
Marcus Ehning - Cornado NRW
Daniel Deusser - First Class van Eeckelghem
Reserv Meredith Michaels-Beerbaum - Fibonacci
Känns som de blir farligaTyskland lag:
Ludger Beerbaum - Casello
Christian Ahlmann - Taloubet Z
Marcus Ehning - Cornado NRW
Daniel Deusser - First Class van Eeckelghem
Reserv Meredith Michaels-Beerbaum - Fibonacci
Check! Insåg själv hur nödvändigt det var när jag började rota i fälttävlanstråden för att hitta din tagg...Kan @LenaH byta namn på tråden till OS-hoppningen eller "OS-tråden hoppning" istället? Så det blir lite tydligare, jag tänkte inte på att det redan fanns två trådar som heter "OS-tråden".
Håller med @Niyama
På vilket sätt då? @Niyama Har inte sett den "live" på länge
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i vare sig hennes ridning eller hennes hästar. Jag tycker att det ser segt, tungt och tråkigt ut.
Vad står N.O.P för? Det har jag inte sett innan bredvid de hästarnas namn.Holland:
Jeroen Dubbeldam- SFN Zenith N.O.P.
Harrie Smolders- Emerald N.O.P.
Maikel van der Vleuten- VDL Groep Verdi TN N.O.P.
Jur Vrieling- VDL Zirocco Blue N.O.P.
Reserv Gerco Schröder- Glock’s London N.O.P.
Vad står N.O.P för? Det har jag inte sett innan bredvid de hästarnas namn.
Typ Nederland Olympic Paard (min holländska är obefintlig men jag chansade på stavningen) vilket innebär att de investerar på ett eller annat sätt i de hästar som går OS för Nederländerna.Vad står N.O.P för? Det har jag inte sett innan bredvid de hästarnas namn.
Men jag stavade rätt på "häst"!@EmmaN Nu är ju svaret ute redan, men jag kan bidra med rätt stavning Nederlands Olympiade Paard