OS-tråden hoppning

Läste en intervju med Malin nu, hon tyckte att hon skulle lagt in ett galoppsprång till innan vattnet :confused:. Orkar inte kolla ritten igen men jag håller faktiskt med Linda, såg snarare ut som att hon behövde trycka på mycket mer, inte försöka få in ett till.

Edit: måste ha varit felciterat för i en annan intervju säger hon att hon skulle galopperat på mer.
Där jag läste sa hon att hon skulle haft ett mindre.

I Ridsports artikel står det "- Jag skulle ha ridit på ett galoppsprång till innan vattnet, säger Malin Baryard och tillägger:
- Det är en svår bana. ", men det kan ju vara felciterat också.

Känns som Malin måste sätta en nolla för att gå vidare till kval 3. Känner mig lite skeptisk till det efter igår :(

Förresten, ang. märkliga intervjuer så har jag sett två olika med Sylve där han i den ena säger att Malins häst är långsam så att hon han få problem med tiden och i den andra att Malin har en snabb häst. Intervjuer inför OS alltså. Minns dock inte var den första var. Jag tycker den ser rätt medel ut? All In skulle jag kalla snabb och typ Fendi långsam.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 617
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Den perfekta sällskapshunden
  • Annonsera mera hundar 2