Fast jag är inte helt säker på det för dessa två står som "Disqualified" i resultatet medan alla andra som blivit uteslutna har 47 fel i lagsammanställningen
Dom har väl inget lag då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag är inte helt säker på det för dessa två står som "Disqualified" i resultatet medan alla andra som blivit uteslutna har 47 fel i lagsammanställningen
Jo, Vrieling har ju lag, och står som "disqualified" i lagresultatet också.Dom har väl inget lag då?
Jag vet att han aldrig var ett alternativ men ändå. Medaljer är ädlare och viktigare än pengar..... tycker jag
Jag håller med dig i sak men hästen är till åren (17 väl?) och då är det väl tufft med många starter i snabb följd som det blir i mästerskap.Jag vet att han aldrig var ett alternativ men ändå. Medaljer är ädlare och viktigare än pengar..... tycker jag
Jo, Vrieling har ju lag, och står som "disqualified" i lagresultatet också.
Jag tror att jag ska kolla med den FEI-stewarden jag känner, för vi kan inte sitta här och gissa.Fast jag är inte helt säker på det för dessa två står som "Disqualified" både ind och i lag i resultatet medan alla andra som blivit uteslutna ("Eliminated" i listan) har 47 fel i lagsammanställningen
Buke strular så jag kunde inte skriva i citatet...
Men det kanske står fel då för det är ju bara en klass och den har ju inget med lagklassen att göra så varför ska han bli utesluten? Det är ju hoppning.
Han ska ju vara diskad för att ha spöat sin häst efter stoppen, enligt de uppgifter vi sett hittills.Buke strular så jag kunde inte skriva i citatet...
Men det kanske står fel då för det är ju bara en klass och den har ju inget med lagklassen att göra så varför ska han bli utesluten? Det är ju hoppning.
Som de såg ut idag hade det varit bättre att ta Ninja från hagen i Mexiko och rida.
Fast bli du disqualified för olämpligt uppträdande mot hästen borde du ju inte få starta under resten av tävlingen.
Han ska ju vara diskad för att ha spöat sin häst efter stoppen, enligt de uppgifter vi sett hittills.
@Mabuse @LenaH
Klart man har respekt för valet men jag får väl ändå tycka det är synd
Som de såg ut idag hade det varit bättre att ta Ninja från hagen i Mexiko och rida.
Synd och konstigt att Roffe inte har en till häst som är så bra att den kan gå OS.
Å andra sidan kommer han väl dubbelnolla nationshoppningen nu
Ja men säg det med en gång då
Det är du som inte läser ordentligt!
Tänk på att hon är gammal och skumögd.Det är du som inte läser ordentligt!
Men då är ju egentligen diskvalificeringen helt tandlös eftersom han ändå får tävla vidare i laget . Han blev ju utesluten så individuellt var han ju borta i alla fall?