Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke dog på min telefon. Nåväl, kul att Henrik var nolla, trodde jag aldrig. Han brukar ju vara skakig när det kommer till mästerskap. RGB..... va fan. Hästen såg ju helt död ut. Med någon annan på ryggen hade det blivit 100 fel typ. Fattar fortfarande inte att han inte tog Casall.
På riktigt tycker jag Peder hade en av dagens finaste rundor och karma is a bitch Penelope
Buke låg nere för mig ett tag, så min fundering kommer lite i efterhand.
Hur kan det vara okej att starta direkt efter att hästen stått på dropp? Borde det inte finnas någon slags karens för det där? Hästen har ju uppenbarligen inte varit pigg om den fått dropp (tänker på både Penelopes häst nu i hoppningen och Adelindes i dressyren)
Yes fin runda av Peder hoppas vi kan räkna bort Malins resultat i slutändan.
Den hade kolikkänning häromdagen.Vad hade hänt med penelopes häst eftersom den fick dropp?
Fast om hon rider bättre i lagtävlingen så tror jag hon kan prestera bra, hästen såg ju fin ut. Dagens resultat räknas ju inte i laget och det är väl lite tidigt att döma ut henne för resten av OS?
Som de andra sagt, VM var en miss i taktiken med uppvärmningen. Jag hävdar ff att han inte har mkt nerver, har du glömt Hongkong? Först in på banan, sen utskickad igen pga regn eller vad det var, han fick vänta typ 10 min och går in igen och sätter en klockren runda. Han har gjort hur många lagtävlingar som helst där han går in med kniven på strupen och bara går in och presterar. Det är helt rätt att ha honom sist.
Ja jag hade missuppfattat och trodde att denna rundans resultat var det de startade på i nästa runda i lagtävlingen, alltså laget totalt. Men det nollställs ju tydligen. Tror absolut inte att hon är chanslös för resten av OS utan det är vidöppet som jag ser det. Är ju många rundor kvar och hästarna brukar ju bli lite trötta i slutet av tävlingen och då kan allt hända det har vi ju sett förut.
Rundan idag var väl bara för det individuella så det är nog kört för en medalj för det kan väl inte nollställs, eller?
Hoppas Unita är fräsch. Även om den brukar se tråkig ut var det lite väl trist idag. (Jag har precis kollat klart hoppningen.)
Och hoppas Malin rycker upp sig. Tycker att med Tornesh red hon ofta så bra men många slarvfel av Tornesch. Men nu var ridningen inte alls så bra?! Tycker det var skönt att Linda var ärlig och sa att Malin red för dåligt på vattnet.
Kul att se Henrik & Yajamila. Den såg ju inte så rolig ut med Helena, men det gör ju ingen av hennes hästar så.
Den är väl på tisdag.När börjar hoppningen i morgon? Det är ju dressyr först!
Läste en intervju med Malin nu, hon tyckte att hon skulle lagt in ett galoppsprång till innan vattnet . Orkar inte kolla ritten igen men jag håller faktiskt med Linda, såg snarare ut som att hon behövde trycka på mycket mer, inte försöka få in ett till.