Jag tror absolut hon skulle kunna sätta en nolla, om det nu stämmer att hon var lite tittig och stod emot kan det ju bli bättre när hon gjort en klass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror absolut hon skulle kunna sätta en nolla, om det nu stämmer att hon var lite tittig och stod emot kan det ju bli bättre när hon gjort en klass.
Hon måste ju mena att hon skulle ridit framåt ett galoppsprång till. Alltså hon borde börjat öka tidigare det är så jag tolkar det.I Ridsports artikel står det "- Jag skulle ha ridit på ett galoppsprång till innan vattnet, säger Malin Baryard och tillägger:
- Det är en svår bana. ", men det kan ju vara felciterat också.
Fick förövrigt lite inside info idag om att Penelope typ är lika trevlig mot sina groomar som mot sina hästar. Not surprised.
De fanns inte när jag skrev det
Det går bra ändåHeter inte PrinceFair men kan svara ändå. Det börjar 15 svensk tid. Enligt viaplay håller sändningen på till 18.30.
Bra att man har en stand-inDet går bra ändå
Hon måste ju mena att hon skulle ridit framåt ett galoppsprång till. Alltså hon borde börjat öka tidigare det är så jag tolkar det.
Fick förövrigt lite inside info idag om att Penelope typ är lika trevlig mot sina groomar som mot sina hästar. Not surprised.
Blandar jag ihop mina fransyskor, visst var det hon som red Mylord Carthago förut?
Japp.
Minns inget sådant, men minns att jag förr hade en mer positiv inställning till henne än jag har nu.För då vill jag minnas att det beskrevs i Ridsport vilken ängel hon var mot sina hästar, att ingen månade om sina hästar som hon, att hon var en ovanlig elitryttare på det sätter, och att hon sa i intervjuer att hon ofta placerade sig sämre än hon hade kunnat med hästarna för att hon inte ville pressa dem att gå sitt fortaste.
Minns verkligen inget sådant heller från Ridsport när det gäller henne? Hur länge sedan var den artikeln?
För då vill jag minnas att det beskrevs i Ridsport vilken ängel hon var mot sina hästar, att ingen månade om sina hästar som hon, att hon var en ovanlig elitryttare på det sätter, och att hon sa i intervjuer att hon ofta placerade sig sämre än hon hade kunnat med hästarna för att hon inte ville pressa dem att gå sitt fortaste.