OS-tråden hoppning

Ja han är marockan och hästen ägs av den marockanska kungen och hästen har alltid hållit på så där till och med kanske lite lugnare idag, det är ju varmt ;) men det verkar ju gå bra för det :)
Det är väldigt underhållande att titta på också. Men vet liksom inte vart hästen är på väg men han löser det. Skicklig ryttare

På min står det:
Round 1 Jump Time Total på ena och
JUMP PENALTY TIME PENALTY TOTAL PENALTY RANK
1st Qualifier 8 0 8 53
2nd Qualifier 0 0 0 1
på andra :confused:
Jag kollade bara jättesnabbt och då stod det typ på Diniz 8 fel. Så jag antar att jag menar innan man klickar upp det. :p

Fin runda ändå, synd på 4 fel :(

Sidan jag tittar på har engelska kommentatorer, var väldigt kul att höra deras ord om Malin :) De var väldigt positiva till henne och hennes ridning. Bra koll med!

Tänker lite med att får hon behålla denna hästen (minns inte vem som äger den?) så kan de nog bli farliga individuellt nästa OS!

Nån som har koll på Malins tid? Står inte i nån av listorna. Funderade på hur nära maxtiden hon var.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 617
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
191
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka