OS-tråden hoppning

PL red Mylord Carthago och Luciana Diniz red Winningmood, de två hästarna var väldigt lika varandra tyckte jag, hade de samma pappa? Jag har faktiskt aldrig hört att PL skulle vara superdupersnäll men flera gånger har det sagts om Diniz

PL red Mylord Carthago och Luciana Diniz red Winningmood, de två hästarna var väldigt lika varandra tyckte jag, hade de samma pappa? Jag har faktiskt aldrig hört att PL skulle vara superdupersnäll men flera gånger har det sagts om Diniz

De var avlägset släkt genom Capitol I, men annars helt olika stammar vad jag kan se.

Jag tycker hästen som bockar och härjar är rätt underhållande att titta på. Killen rider honom ju bra också. Var det Marockanen tro? Den mörkhyade ryttaren med den bockande och bråkande hästen.

Jag tycker hästen som bockar och härjar är rätt underhållande att titta på. Killen rider honom ju bra också. Var det Marockanen tro? Den mörkhyade ryttaren med den bockande och bråkande hästen.

Ja han är marockan och hästen ägs av den marockanska kungen och hästen har alltid hållit på så där till och med kanske lite lugnare idag, det är ju varmt ;) men det verkar ju gå bra för det :)

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
251
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024