Nej, man undrar ju hur storleken på bikinitrosorna påverkar spelet....?Oj miss av mig men hur eller hur ska ingen tvingas bära bikinitrosor som är mindre än vad man är bekväm med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, man undrar ju hur storleken på bikinitrosorna påverkar spelet....?Oj miss av mig men hur eller hur ska ingen tvingas bära bikinitrosor som är mindre än vad man är bekväm med
Tittade på OS kväll med Almenäs och jag har faktiskt svårt för henne som programledare och inte är Ekvall mycket bättreJag har inte fått nån reklam, tog Live eller vad det hette för 129:-. Känns väldigt värt om man slipper all reklam för den kostnaden.
Nu har jag ingen som helst aning om sporten som sådan, jag hade inte ens en aning om att sporten fanns, innan det här med att de norska spelarna fick böter på grund av att de hade "felaktiga" kläder. Men jag misstänker att klädkoden existerar utan vidare motivering, då jag inte kan se något annat än gubbsjuka som anledning (fast kanske den här diskussionen generellt inte ska tas här, det rör sig ju inte om OS).Men vad står det som motivering i reglerna då, angående "klädkod"? Eller det står bara att underdelen inte får vara bredare än 10 cm, utan någon som helst motivering alls?
Nej, man undrar ju hur storleken på bikinitrosorna påverkar spelet....?
Ungefär lika mycket som en kavaj/frack påverkar ridningen antar jag![]()
Men där är det lika för allaUngefär lika mycket som en kavaj/frack påverkar ridningen antar jag![]()
Men där är det lika för alla
Visas inte de svenska ryttarnas ritter?
Kollar på dressyren på 9an men sändningen är ju slut kl 12 och svenska ryttarna börjar väl rida vid 13. Visas inget på 5an heller. Ska jag bli tvungen att skaffa discovery + allafall alltså
De sa nyss att vi väntar på Juliette Ramel och sen blir det handboll och gymnastik. Hörde jag rätt? :confused1:Visas inte de svenska ryttarnas ritter?
Kollar på dressyren på 9an men sändningen är ju slut kl 12 och svenska ryttarna börjar väl rida vid 13. Visas inget på 5an heller. Ska jag bli tvungen att skaffa discovery + allafall alltså
Oki, då får vi se en svensk idag alla fallDe sa nyss att vi väntar på Juliette Ramel och sen blir det handboll och gymnastik. Hörde jag rätt? :confused1:
Oki, då får vi se en svensk idag alla fall![]()
Det verkar så. Sändningen på kanal 9 håller fortfarande på i alla fall....De sa nyss att vi väntar på Juliette Ramel och sen blir det handboll och gymnastik. Hörde jag rätt? :confused1:
På tal om kläder så stör det mig när kvinnliga idrottare har dräkter som verkar vara skapade att ge illusionen av att de har sjukt djup urringning. Har sett det på dansare, gymnaster och de som tävlar konståkning.
Just nu tex så ser det ut såhär på min tv.
Visa bifogad fil 74257
Jag ser ALDRIG motsvarande när männen tävlar.