Om man vill kolla dressyren i efterhand hur kommer man bort från Eurosport och får svenska kommentatorer?
Om jag förstått det rätt så går det inte att välja svenska kommentatorer i efterhand utan bara engelsk kommentator.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man vill kolla dressyren i efterhand hur kommer man bort från Eurosport och får svenska kommentatorer?
Om jag förstått det rätt så går det inte att välja svenska kommentatorer i efterhand utan bara engelsk kommentator.
Hur man det via chromecast?
Är det meningen att det ska vara så eller är det ett tekniskt fel?
Jag tittade på gårdagens dressyr för en stund sedan. Då kunde jag välja mellan inga kommentatorer eller tennis-ljudOm jag förstått det rätt så går det inte att välja svenska kommentatorer i efterhand utan bara engelsk kommentator.
Jag tittade på gårdagens dressyr för en stund sedan. Då kunde jag välja mellan inga kommentatorer eller tennis-ljud![]()
Jag tittade på gårdagens dressyr för en stund sedan. Då kunde jag välja mellan inga kommentatorer eller tennis-ljud![]()
Ja verkligen. Hoppas de får ordning på det. Det blir ju att man ser mycket i efterhand pga tidsskillnaden.Vilket skämt....
Ja verkligen. Hoppas de får ordning på det. Det blir ju att man ser mycket i efterhand pga tidsskillnaden.
Så har jag tolkat det.Så...ingen ridsport imorgon - stämmer det? Dressyren är först på tisdag igen?
Man tager vad man haverHittat fulstream för gymnastiken med australienska kommentatorereftersom det inte var några kommentatorer alls om man vill se det i efterhand.
Hur många är vakna för att se Sarah och Louise?![]()