Nu hör jag inget annat än ljudet från arenan.
De visar ett inslag om säkerhet, veterinärkontroller mm för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu hör jag inget annat än ljudet från arenan.
Det är inte Linda Heed som kommenterar. Det är Sara Algotsson-Ostholt.Har Linda Heed några egna erfarenheter i FT?
Linda Heed kommentarer också. Hon är på plats på arenanDet är inte Linda Heed som kommenterar. Det är Sara Algotsson-Ostholt.
Jaha! Jag har bara hört Sara och HenrikLinda Heed kommentarer också. Hon är på plats på arenan
Jo, på plan är det LindaDet är inte Linda Heed som kommenterar. Det är Sara Algotsson-Ostholt.
Var glad för att du bara hör domJaha! Jag har bara hört Sara och Henrik
Problemet är väl att de bara skickat en person med kunskap till Paris, tror inte Linda är helt bekväm med att stå som expert bredvid fälttävlansdressyrVar glad för att du bara hör dom
Nä det märks tydligt för hon har inte koll alls på varken dressyr eller fälttävlanProblemet är väl att de bara skickat en person med kunskap till Paris, tror inte Linda är helt bekväm med att stå som expert bredvid fälttävlansdressyr
Sara hörde digEnda jag har att klaga på med kommenteringen är att de inte säger stam på hästarna, men det är väl för att det inte står med på den officiella OS-startlistan heller.
På TV:n? Vi ser vårt Allente-abonnemang via en box. Får de mannen logga in på Allente (det gör han med BankID) och lägga till mig så jag kan ladda ner på datorn kanske.I appen kan du välja den sändningen du vill se.
Undrar igen om de inte läser här, nu fick vi precis en stamEnda jag har att klaga på med kommenteringen är att de inte säger stam på hästarna, men det är väl för att det inte står med på den officiella OS-startlistan heller.
Sara hörde dig
Ja, även om det nu gick som det gick med Future så är det synd att det inte uppmärksammades att det är en svenskfödd häst.Enda jag har att klaga på med kommenteringen är att de inte säger stam på hästarna, men det är väl för att det inte står med på den officiella OS-startlistan heller.
Det är väl borttaget för att spara tidTänker, vissa är ju med individuellt och inget lag, tycker att lagens reserver kunde få vara med individuellt, det görs ju i andra grenar/mästerskap. Eller har jag misstagit mig?
Ah, tack.Det är väl borttaget för att spara tid