Jag tycker domarna sätter lite väl högt på harmonibetyget ibland, flera som har lite kontaktproblem och missar får ändå 7-7.5or
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missade en del men det syntes ju väldigt tydligt när han gick ut.Var det bara jag som såg att italienska hästen hade blod i munnen under programmet?
Väldigt tydligt efter programmet.Var det bara jag som såg att italienska hästen hade blod i munnen under programmet?
Ja där syntes det tydligt. Kommer ju bli diskad. Synd för Italien.Missade en del men det syntes ju väldigt tydligt när han gick ut.
Nej det var något annat som jag inte minns nu.Menar du med kandaret? Jag uppfattade inte det som att det var internt, hon bara förtydligade sin fråga.
Den var ju så orolig i munnen, inte så konstigt om den hade ont. Eller att den bet sig pga att den var så fipplig.Ja där syntes det tydligt. Kommer ju bli diskad. Synd för Italien.
Jag vet inte heller egentligen, tog bara för givet att det innebär uteslutning men det är ju inte säkert..Jag vet faktiskt inte vilken "blodsregel" som gäller inom fälttävlansdressyren, vet att hoppning och dressyr har olika bara.
Tror att OS har nolltoleransJag vet faktiskt inte vilken "blodsregel" som gäller inom fälttävlansdressyren, vet att hoppning och dressyr har olika bara.
https://olympics.com/en/paris-2024/results/equestrian/eventing/drss000100--Någon som har en resultatlista lättillgängligt?
Spansk angloarab fattar jag det somVilken stambok tillhör den spanska hästen? AECCAá enligt FEI-appen.