Vilket gulligt hinder, en hästmössa
Tårtbit eller "arrowhead" tror jag man brukar kalla det på fälttävlansspråk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket gulligt hinder, en hästmössa
https://olympics.com/en/paris-2024/results/equestrian/eventing/drss000100--Startlistor för dressyren? Ifall någon redan har googlat så jag slipper
Håller med, tycker Sara gör det jättebra. Både hur hon kommenterar ekipagen och lite annan intressant fakta. Skaplig skillnad från vad man är van vid från den vanliga dressyren Inget räknande av byten eller upprepande av samma saker.Tycker Sara kommenterar bra. Bildkvaliteten är dock stundtals inte helt på topp. Hoppas att det stabiliserar sig under dagen.
Någon som hörde Malin och Linda? Jag hörde bara deras interna prat, pinsamt, och stängde till slut av ljudet.
Missade, toapaus. Blev det nåt fel så de inte fattade att de var i sändning?Någon som hörde Malin och Linda? Jag hörde bara deras interna prat, pinsamt, och stängde till slut av ljudet.
Ja de diskuterade vad man kunde säga.Missade, toapaus. Blev det nåt fel så de inte fattade att de var i sändning?
Menar du med kandaret? Jag uppfattade inte det som att det var internt, hon bara förtydligade sin fråga.Ja de diskuterade vad man kunde säga.