Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1. Julia Krawjeski, TysklandVilka hamnade i topp? Jag jobbar så har ingen möjlighet att titta.
Du menar guldmedaljör tänker jag. Kvinnliga medaljörer finns det sedan tidigare, till exempel Sara Algotsson Ostholt.Första kvinnliga OS-medaljören i fälttävlan
eh, ja. Såklart, gick lite snabbt därDu menar guldmedaljör tänker jag. Kvinnliga medaljörer finns det sedan tidigare, till exempel Sara Algotsson Ostholt.
INGEN på den här nivån borde bli utesluten för att de inte gått black flag option-alternativen ordentligt och memorerat dem. Det är ju liksom hela grundprincipen med att gå banan. Att man kan den från början till slut och vet vad man ska göra om man får ett stopp på ett alternativ.Du menar att det är alldeles för få, eftersom banan var för enkel?
Så trodde jag också att det var, att det vanliga är att ryttarna kommer ihåg banorna, men det sades ju i tråden att terrängbanorna är så svåra att lära sig att det är normalt att bli utesluten pga felridningar?INGEN på den här nivån borde bli utesluten för att de inte gått black flag option-alternativen ordentligt och memorerat dem. Det är ju liksom hela grundprincipen med att gå banan. Att man kan den från början till slut och vet vad man ska göra om man får ett stopp på ett alternativ.
Här var det inte mindre än tre, bägge ryttarna från Holland. Det är inte normalt!
Så trodde jag också att det var, att det vanliga är att ryttarna kommer ihåg banorna, men det sades ju i tråden att terrängbanorna är så svåra att lära sig att det är normalt att bli utesluten pga felridningar?
Blir man utesluten har man inte gått banan ordentlgt. Det var ovanligt många abcd alternativ kombinationer längs banan i Tokyo. Men inget som inte en ordentlig bangång och en vettig lagledning borde kunna hålla koll på.Så trodde jag också att det var, att det vanliga är att ryttarna kommer ihåg banorna, men det sades ju i tråden att terrängbanorna är så svåra att lära sig att det är normalt att bli utesluten pga felridningar?
Ja var det inte Tinne som red fel på VM?Det är ingen som sagt att det är normalt. Men det är väl inte riktigt lika pinsamt som om det hade varit hoppning eller dressyr (vilket också har hänt, på mästerskap).
Ja, och när det händer brukar inte ryttarna rycka på axlarna, som här.Det är ingen som sagt att det är normalt. Men det är väl inte riktigt lika pinsamt som om det hade varit hoppning eller dressyr (vilket också har hänt, på mästerskap).
EM i Herning red inte mindre än fem ryttare fel väg i GPS.Ja, och när det händer brukar inte ryttarna rycka på axlarna, som här.
Tyvärr bakom betalvägg.Läs den här krönikan. Jag tycker på nåt stt att han lyckas slå huvudet på spiken.
"Jag är fascinerad av hästfolket"
https://www.aftonbladet.se/a/4z4VPR
Tyvärr bakom betalvägg.
Och jag var inte helt fel ute då de är bröderNEJ, du är absolut inte ensam om att förväxla dem