emma-vsm
Trådstartare
Henrik Johnsson.Vem är den manliga kommentatorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Henrik Johnsson.Vem är den manliga kommentatorn?
Verkligen. Blev värre än i en lokal LCOj, kaos för Tjeckien..
Traven och skritten såg så stabilt ut. Så himla svårt som ryttare att hantera en sån situation, när hästen panikar och bara vill fly.Verkligen. Blev värre än i en lokal LC
Total kaos i galoppen. Den ville bara därifrån.Såklart blev det dålig täckning och det bröts nyss. Vad hände med tjecken?
Hästen skenade igenom galopprogrammet i princip.Såklart blev det dålig täckning och det bröts nyss. Vad hände med tjecken?
I appen kan du välja den sändningen du vill se.Enligt vårt abonnemang - Allente Max basic ska vi kunna se OS (men med reklam) men jag lyckas inte få in annat än studion i kanal 5. Är det någon som vet hur man gör/var man hittar det? (Obs helt blåsta på TV-teknik i den här familjen).
Nja, det var ju ingen dålig ridning, hästen tände till, inte mer än det, tycker jag.Verkligen. Blev värre än i en lokal LC
Mest att det blev kaosNja, det var ju ingen dålig ridning, hästen tände till, inte mer än det, tycker jag.
Nu hör jag återigen småprat mellan kommentatorerna. De ska hämta kaffe.
Funkar bra hos mig.Apropå teknik; är det bara min app som kraschar ibland? Kollar via android TV box.
Kollar Max via appen.Vad konstigt, du måste ha fått in fel ljudspår av någon anledning!
Inget konstigt ljudspår för mig heller, men laggar någon sekund mot resultaten på olympics.com. Kollar genom min "vanliga" Max-inloggning.Kollar Max via appen.