Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, Pga blod i munnenMissat lite pga gräset skriker på mig att det behöver klippas Får ta det i etapper under dagen.
Jag kollar i Max-appen, inget lagg och inte prat off record vad jag har hört.
Har dom nämnt att italienaren är utesluten och varför?
Och att Julia gick ut först...Oavsett att McEwen leder så tycker jag båda tyskarnas ridning har varit överlägset bäst hittills. Synd att Wahlers häst blev så spänd och freakade lite i skritten. Fint att se hur han hanterade det genom att länga tygeln och klappade i det läget.
Ja det påverkar säkert poängen en del..Och att Julia gick ut först...
Ja det påverkar säkert poängen en del..
Nej snarare att domarna kan vara snålare i början av klassen.Hur menar du? Att de satt henne som en referens att utgå ifrån?
Jag tror inte reserven får gå in nu när tävlingen börjat så Italien borde vara ute ur lagtävlingen. De resterande två får fortsätta individuellt. (Rätta mig om jag har fel).Är italienarna två nu framöver eller går reserven in (om det finns någon)?
Haha, dom MÅSTE ju läsa härJag tror inte reserven får gå in nu när tävlingen börjat så Italien borde vara ute ur lagtävlingen. De resterande två får fortsätta individuellt. (Rätta mig om jag har fel).
Det här med att hälsa till alla domare, är det något fälttävlansryttare gör eller gör dressyrryttare också det nu för tiden?
SåklartDeras hästar står inte still så de hinner inte
Dom sa tidigare att det var pga blodet i munnen.”… Italien som har en ryttare som är utesluten av orsaker vi inte känner till.”
Och Sara svarade på frågan om laget, Italien får sätta in reserven men det kostar 100 straff om jag förstod det rätt? Eller beroende på orsak till uteslutningen?
Ja det känns ju givet men kanske vågar/vill de inte säga det nu om det inte är officiellt uttalat..?Dom sa tidigare att det var pga blodet i munnen.