OS - diskuteras HÄR

Sv: OS - diskuteras HÄR

pialotta skrev:
"någon av modellerna" :rofl: men tjejen skulle de aldrig våga ta ur, men det vore bäst, hennes häst har knackat i var och varannan bom.
...när dom börjar få nagellack kommer rivningarna nog snart...Flippan hade rejält målade tånaglar...men men vi kan nog bara drömma om att man stryker henne...

Senast ändrad av en moderator:

...Sylve och Rolf-Göran... tror nog inte att det var en miss, utan en rimlig bedömning...

Imorgon:
Guld: RGB och MacKinley
Silver: Nick Skelton och Arko
Brons: Ludger Beerbaum och Goldfever

Vad sägs? :) :bump: :banana: :) :bump: :banana: :) :bump: :banana:

Sv: Re: OS - diskuteras HÄR

Till Desiree_s

Marcus Ehning får inte rida Anka bara för att For Pleasure är skadad.
Alla kvalar ju in till OS, både ryttare och hästar. Anka är däremot inte inkvalad, och därför får reserven i laget ta platsen! =)

Jag tror inte heller Rolf-Göran skulle klarat det men det ÄR pinsamt om de fattade beslutet på fel grunder. Nu vet jag inte vad som är sant men om de trodde det rörde sig om 7 sekunder så är det en grov miss av lagledningen.

Om de däremot visste att det var 1,8 sekunder och utifrån det avgjorde att det var för farligt att försöka ta in den tiden så är allt helt OK.

Sen skall man inte glömma att Rolf-Göran skall rida individuellt och det är nog en stor anledning till att de inte ville riskera något.

Prispallen ikväll:

Realistiska:
1. Ludde- Goldfever (ser så sjukt bra ut) :love:
2. Nick- Arko
3. Rolf Göran

Önske pall:
1. Roffe
2. Peder
3. Malin

:D :D :D :D

tittade på strtlistan inför finalen första omg rolf - göran startar trdjen sist hoppas att han står för sitt ryckte att ha ett riktigt poker fejs och att han tar hem det :bump:
sen malin startar som nr 31 och peder som nr 33 hoppas dom lyckas dom me men mac kinley har sett otroligt fräsh ut och roffe rider som en gud :love:

hoppas på det bästa i jväll skall själv träna löpning så missar fiinalen :cry:

Jfrelin - din realstiska pall ser iof åxå helt okey ut ;) Hoppas ingen amerikan vinner bara, gillar inte dom (speciellt inte en viss amerikan) :devil:

enligt Hästmagasinets hemsida:

Program fredag:
15.00-17.15 Semifinal
19.30-20.30 Final
20.50-21.05 Prisutdelning

TV-tider:
SVT24 1510-1715 Hoppning, individuell semifinal. Kommentator: Tessie Sjöstedt. Expert: Maria Gretzer.
SVT 24 1930-2030 Hoppning, individuell final. Kommentator: Tessie Sjöstedt. Expert: Maria Gretzer.
SVT1/SVT2 16.00 - 20.30 OS - hoppning final direkt. Kommentator: Jan Svanlund. Expert: Maria Gretzer.
Eurosport 01:15 01:45 OS i Aten, Grekland Banhoppning, individuellt - final. Kommentator: Helena Lundström.

---
Hm. Enligt detta schema får en expert (MG) det ganska hektiskt?!

Gillar din önskepall, men min realistiska tror jag nog att vi vara nöjda med.

Guld: R-G
Silver: Skelton (kommer ni ihåg Everest Carat????)
Brons: Ludo

Silver: Skelton (kommer ni ihåg Everest Carat????)

Kommer ni ihåg Dollar Girl?

Jag ser också helst Roffe högst upp på prispallen. :love:

När jag var på EM på Hickstead för ett par år sen träffade jag Roffes föräldrar, trevligare människor får man leta efter. Inte undra på att han är/verkar så ödmjuk i sitt sätt och ridning.

*lånar knapp*

någon som följer det på Tv nu?

vad hände med Marcus Fuchs o Tinkas Boy??? Såg i resultatet att de var "RET"(utgått)...........

Inna skrev:
En till stackare här utan tv som undrar vad som hände med Tinka´s Boy.. :confused:

Nästintill grymt att sitta här på jobb och baara kunna följa resultaten utan att kunna se de själv
:cry: :mad:

Fullkomligt vidrigt är vad det är.. Kan ju säga att jag inte får så värst mkt gjort. :smirk:

Har dom några fel med sig från nationstävlingen eller börjar de från scratch? Skulle tro det senare vad?

fejko skrev:
Har dom några fel med sig från nationstävlingen eller börjar de från scratch? Skulle tro det senare vad?

Alla börjar på noll igen... Tyvärr för bla Roffes del iaf
:D

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart hur hoppningens OS-medaljer i Paris fördelas! OS-guld går till Tysklands Christian Kukuk. Hans första individuella OS...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
47
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama