OS - diskuteras HÄR

Sv: OS - diskuteras HÄR

Inna skrev:
Fullkomligt vidrigt är vad det är.. Kan ju säga att jag inte får så värst mkt gjort. :smirk:

Blir inte mycket gjort här heller nej
:angel:

efter 24 ryttare o ingen helt felfri. bästa resultat är 1 tidsfel... Svår bana, trötta hästar eller är det bara för att de är omvänd startordning, dvs de ska bli bättre o bättre ekipage ju längre klassen går...?
jag vill inte sitta här o undra ju JAG VILL SE :cool:

Det är inga bra ryttare just nu men snart är det Rodrigo.

De tar väl med sig felen till den här hoppningen men i sista hoppningen, de 20? bästa, ikväll så börjar allt på scratch?

Ja, nåt lurt är det ju med denna omgång helt klart. Och inte hinner jag hem för att se andra omgången heller. Har ju en egen kuse som skall hoppas idag.. Fast jag såg att eurosport hade rätt sena sändningar. Får väl sikta på det..

Jfrelin skrev:
Det är inga bra ryttare just nu men snart är det Rodrigo.

De tar väl med sig felen till den här hoppningen men i sista hoppningen, de 20? bästa, ikväll så börjar allt på scratch?

Nej tvärt om, alla börjar på noll till denna hoppningen, men tar med sig felen ikväll till den avslutande rundan ( dit de 20 bästa går)

Aha svårt att förstå när man bara har hört Tessie "världens sämsta kommentator2 förklarat.

Rodrigo och Baloubet såg sådär ut faktiskt.

Jfrelin skrev:
Aha svårt att förstå när man bara har hört Tessie "världens sämsta kommentator2 förklarat.

Rodrigo och Baloubet såg sådär ut faktiskt.

balubet har inte imponerat på mig under OS alls faktiskt...

Så kom den första nollan då.. Jag började nästan tro att det inte skulle bli några clear rounds.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart hur hoppningens OS-medaljer i Paris fördelas! OS-guld går till Tysklands Christian Kukuk. Hans första individuella OS...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
47
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama