OS - diskuteras HÄR

Sv: OS - diskuteras HÄR

läste precis att det skulle visas på svt extra kl 19.30 ikväll. jippiiiiiiiieee :banana: :bump:

Hmpf, jag skulle också vilja ha SVT extra :mad:

Vet någon om det sänds någon ridsport på vanliga SVT och när det isåfall börjar? annars får ni som har SVT extra ge lite live-kommentarer :angel:

Nu var det hoppning på Tv och det såg ju inte så bra ut för svensk del..... rivning plus vägran :cool:

Och Sverige tar medalj!!!!!! Silver eller brons!!!!!! Spännande!!! Rolf-Göran var grymt bra!

Fy sjutton vad spännande! Vågar man titta ens :eek:

SVT visar det strax. Jag tror inte jag vågar titta :eek:

vi borde adla roffe!! *kung rolf-göran bengtsson*

De fick broms!
strålande insatser av alla tycker jag!!!!

Frågan är nu bara vem av de fyra som inte får rida individuellt???

Ja, faktiskt gjorde dom det!

Vi fick inte se hela hoppningen, men alla svenskar, och en del andra ryttare som Rodrigo Pessoa. Sen när Svanlund och Parmler räknat ut att vi skulle ta minst brons fick vi se allt det återstående, och även omhoppningen mot USA om silvret!

Jättekul ändå med brons. Bara tiden skiljde mot USA. Bra ide lilla_my :bow:

:bump: :bump: :bump: WEEE!!! BRONS!!!! :banana: :banana:
Guuud så spännande!!! Och Peter Erikssons lilla genväg då.... :D

Helt fantastiskt! :banana: :banana: :banana:
Jag tycker att vi slår på stort och adlar dem allihopa, inklusive hästarna!

Iaraphel skrev:
De fick broms!
strålande insatser av alla tycker jag!!!!

Frågan är nu bara vem av de fyra som inte får rida individuellt???
Tja, med min vanliga otur lär det vara Peter Eriksson som får stå över. *dyrkar marken han går på* Men, jag fick i alla fall se Cardentos piruetter och galoppombyten.... Malin Barijard är väl självskriven och då blir sambon glad i alla fall.

Och jag som är rädd för att inte få se Peder i finalen :(....
Det måsste vara svårt nu när alla ligger så "lika"

aspartam skrev:
Tja, med min vanliga otur lär det vara Peter Eriksson som får stå över. *dyrkar marken han går på* Men, jag fick i alla fall se Cardentos piruetter och galoppombyten.... Malin Barijard är väl självskriven och då blir sambon glad i alla fall.

Fasst o andra sidan vill jag också se peter :smirk: eller rättare sagt, Cardento :love:
han blir ju farfar till fölisen som jag hoppas kommer nästa år :banana:
Sedan får ni se den o OS 2016 eller nåt :D

Åh vad synd och orättvist att en måste bort nu när alla borde rent sportsligt få rida. Sista svensk ligger ju på 28:e plats och 45 ska till final. Orättvist :mad:

JIPPIE !! KUL MED EN MEDALJ !! :d :) :bump:
Va nervöst de va, shit asså!!!!!

Ja, undra vem som inte får rida finalen nu...hemskt för den som inte får vara med..

Antar att det står mellan Peder & Peter, skulle bli väldigt förvånad om Malin Baryard eller Roffe inte får rida finalen. RGB är ju i princip självskriven, honom kan de ju inte bara ta bort eftersom han ligger delad trea *tror jag*

Kul omhoppnings sväng han gjorde, Peter! Såå häftigt !!
Och Cardento....sååå underbart FIN! :D :love:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart hur hoppningens OS-medaljer i Paris fördelas! OS-guld går till Tysklands Christian Kukuk. Hans första individuella OS...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
47
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama