Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm tycker synd om Anna. Hoppades verkligen att det här skulle bli hennes säsong, särskilt med träningsrapporterna i höstas.Edit: Onödigt att prata med Anna Haag som uppenbart nästan har gråten i halsen och be henne berätta om hur fantastisk Kalla är. Ge Haag lite utrymme!
Nu taggade du nog fel, men jag tycker kommenteringen var ok. Mycket bättre än Sotji.Jag vet att @Niyama antagligen har rätt. men gudars vad jag saknar SVT och avskyr discovery. För mig är så mycket rätt kommentatorer och nej, det fungerar bara inte. Jag vill ha Jacob Hård och Anders Blomqvist! Och Jonas Karlsson bara i studion. Allt är så jäkla ansträngt glättigt.
Nu taggade du nog fel, men jag tycker kommenteringen var ok. Mycket bättre än Sotji.
Själv är jag anti Hård efter hans uttalanden om ridsport efter Jerringprisen.
Illa att Haag fått släppa redan, hon behövs till stafetten.
Lite sen, men var tittar ni på OS (över nätet)?
Alltid under OS-Tider funderar jag på om det är rätt att ha med bedömningssporter?
Vad tycker ni andra?
Håller verkligen med dig! Tycker gymnastik och konståkning är fantastiskt att titta på, mycket för att det är så enormt imponerande och alla gånger jag tittat så har jag tyckt att rätt personer vunnit.Jag har aldrig själv sysslat med varken konståkning eller gymnastik som tävlingsgrenar, men tycker att de är bland de allra roligaste att titta på på mästerskapsnivå. Så visst att bedömningssporter har sina baksidor, men jag säger ändå att de absolut ska vara med på grund av den stora wow-faktorn.
Dressyr är jag ärligt talat mer kluven till som OS-gren, men det mest på grund av att jag inte är så road av en del av utvecklingen där under senare år. Och att det är en bedömningssport som omfattar en individ till förutom människan. Samtidigt, när dressyr är bra på riktigt så är det ju definitivt en wow-faktor för mig.