Kommer se längd och skidskytte närmaste veckan. Men jobbar och får se det inspelat i efterhand. Vilket innebär att jag måste hålla mig ifrån nyheter, sociala medier och denna tråden hela dagarna för att det ska bli spännande att titta på. Kan bli lite småjobbigt...

Konstaterade precis att en enda sport jag vet att kan vara intressant alltid kommer vara mitt i natten... (Konståkning). Kul. Hoppas de visar lite på tv ändå. Ska det bara vara skidor och hockey så blir det tråkigt för mig.

Av två dåliga alternativ tycker jag det är rätt att SvT inte har OS.
Det kostar såna sanslösa pengar numera och jag tycker det är bra att SvT har råd att ha andra program också.
Jag håller med. Tycker inte det är hela världen att att SvT inte sänder. Man får lösa det på andra sätt. :)

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 596
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 821
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
339
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod