Jag kollar på femman!
men har inte köpt abonnemang. Var har ni köpt?
Jag läste om eurosport och Dplay.

Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'

Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'
aha. eftersom sändningarna sänds mitt i natten ibland så funkar inte bara live.

Nu sitter jag och tittar. Eurosport finns på morsans tv :p (fast de har säkert en miljard olika kanaler som vi inte har...)

Just nu åker de skidor, marken är jättebucklig och mitt i allt hoppar de och gör något trick också. Jag vet inte alls vad den tävlingsformen kallas, men det ser sjukt jobbigt ut!

----
Tillägg: "Freestyle puckelpist" kallas det visst :angel:

Är fortfarande så förbannad att NHL inte är med att det tagit bort mycket av glädjen men förhoppningsvis så infiner den sig. Med BBC kommentatorer så ska jag kolla konståkningen. Sedan blir det hockey. Ska bli kul att lyssna på Peter Forsberg. Och att se vad unge Rasmussen Sahlin kan göra.

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 596
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
339
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka