OS 2008, Dressyr

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GALOPP

Så, det är bara att spekulera! Vilket lag vinner?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: OS 2008, Dressyr

1) Nederländerna
2) Tyskland
3) Danmark
4) Sverige
OM alla får till det i det svenska laget byter jag plats på Sverige och Danmark.

OT. Det ska bli kul att se om Anky kan slå Isabell Werth igen :D

1. Nederländerna
2. Tyskland
3. Sverige

1. Tyskland (jag tycker de har ett starkare lag dessutom brukar Anky inte vara så outstanding i de obligatoriska programmen)
2. Holland
3. USA, Sverige eller Danmark. Kanske kanske kan spanjorerna utmana också.

Individuellt tror jag Anky vinner men jag hejar som vanligt på Isabelle och min favorithäst Satchmo:love:

1. Holland
2. Tyskland
3. Danmark (vill säga Sverige men jag tror verkligen inte att det kommer att gå så bra för dem...:()

Individuellt tror jag:
1. Anky
2. Isabell (som kommer att ge Anky den hårdaste matchen hon fått på länge;))
3. Skulle vara väääldigt kul med någon svensk så ja hoppas iaf på Minna eller lussan;D (men de kommer att få slåss som dårar om den platsen mot alla holländska, tyska och danska urduktiga ryttare som återstår:D)

Minna och Lussan är inte uttagna till OS

Svenska laget är:
Jan & Briar
Tinne & Solos Carex
Patrik Kittel & Floresco

Emma och Faradera är reserver

oj glömde....

holland
tyskland
danmark

tror jag

Minna och Lussan är inte uttagna till OS

Svenska laget är:
Jan & Briar
Tinne & Solos Carex
Patrik Kittel & Floresco

Emma och Faradera är reserver

Det haru ta mig fan rätt i;D Undrar vad jag fått det ifrå¨n:confused: För nu när du säger det så kommer jag ihåg att jag läste i ridsport just det du skrev:D jaja, förvirringen är total:angel:

Men i så fall tror jag svenska laget får problem... Möööjligtvis att Tinne klarar att slåss om tredjeplatsen men det är ytterst tveksamt...

Det haru ta mig fan rätt i;D Undrar vad jag fått det ifrå¨n:confused: För nu när du säger det så kommer jag ihåg att jag läste i ridsport just det du skrev:D jaja, förvirringen är total:angel:

Men i så fall tror jag svenska laget får problem... Möööjligtvis att Tinne klarar att slåss om tredjeplatsen men det är ytterst tveksamt...

Varför skulle dom få problem när det är bättre ekipage uttagna än vad du trodde :confused:

Äh, jag går mot strömmen och chansar lite.

1. Tyskland
2. Holland
3. Danmark
(Sverige kommer nog femma eller sexa.)

1. Isabell
2. Anky
3. Imke eller Nadine kanske?

Tror Tinne gör bästa svenska insatsen. :angel:

Är det någon som kollar nu? :)

Visserligen fälttävlansdressyr, men hur som helst är det ju dressyr :angel:

Gå in på hästmagazinets hemsida, och klicka in på OS, den första artikeln som ligger där nu, klicka läs här och skrolla längst ned.

Dressyren börjar i morgonbitti tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet. Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Svar
27
· Visningar
2 111
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fler och fler OS-lag i dressyr presenteras nu, bland annat Storbritannien och Nederländernas lag är klara för Paris.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon var reserv i OS-laget, men nu slog Maria von Essen till med en tredjeplats i kür när världscupen i dressyr drog i gång i Herning...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka