R
Raderad medlem 6459
@jerseyko Du verkar inte förstå att de flesta av oss har ingen åsikt om det ärende du hela tiden beskriver i långa, osammanhängande, inlägg. Vi vet inga detaljer, vi har ingen insyn. Det vi har en åsikt om är HUR du väljer att diskutera det här på buke. Hur ofint det är att kapa en hel tråd, hur obegripliga dina inlägg framstår, hur oförskämt det är att klaga över att någon inte sitter och ger dig VIP-service över PM.
Jag tror verkligen inte att socialtjänsten är särskilt felfri och ser ofta genom mitt yrke hur många kommer i kläm. För den sakens skull sitter jag inte och kastar ur mig anklagelser eller skriver osammanhängande konstiga inlägg om det på Buke. Inte heller tar jag varje chans att såga socialtjänsten, eftersom jag förstår hur komplicerat deras arbete är.
Sansa dig lite, är mitt tips.
Jag tror verkligen inte att socialtjänsten är särskilt felfri och ser ofta genom mitt yrke hur många kommer i kläm. För den sakens skull sitter jag inte och kastar ur mig anklagelser eller skriver osammanhängande konstiga inlägg om det på Buke. Inte heller tar jag varje chans att såga socialtjänsten, eftersom jag förstår hur komplicerat deras arbete är.
Sansa dig lite, är mitt tips.