Orosanmälan och funderingar

På tal om förskolan så vet jag att de har extramöten och så med pedagogerna och lärarna. Jag har absolut ingen aning om varför de har det. Om de kanske har lite extra koll.

Jag skulle nog inte våga prata med förskolan själv i och med att jag då inte är anonym.

De får ändå inte säga någonting till dig, det är ju inte ditt barn.

De får ändå inte säga någonting till dig, det är ju inte ditt barn.

Nej jag vet. Och jag tycker bara det är positivt att de har extra koll vad nu orsaken är. Det är inte förskolan själv som sagt detta utan pappan till barnet. Han frågade nämligen oss hur många möten vi haft.

Nej jag vet. Och jag tycker bara det är positivt att de har extra koll vad nu orsaken är. Det är inte förskolan själv som sagt detta utan pappan till barnet. Han frågade nämligen oss hur många möten vi haft.

Och vet du. Du är himla bra Även om du inte vågar anmäla. Ibland kan man inte göra allt man vill. Men om du inte vågar kan du kanske göra en anonym anmälan eller skicka ett anonymt mail till förskolan? Oavsett är du Bra.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Görel
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 582
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: MML
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar