L
__Lina__
Har varit bortrest helgen och givetvis har min annars så friska åring blivit dålig. Syrran sa att hon igår vid middagstid slemmade lite ifrån munnen, hon har gjort detta innan och jag har hela tiden trott att det varit pga att hon håller på o tappa tänder eftersom det oftast slutat efter tio minuter. Men denna gången gjorde det inte det. Kom till stallet i morse, och det rinner slem ur näsborrar och mun på hästen. Ringer vet. direkt som kommer. Slangade vatten och olja i ca en timme, plus gav henne kramplösande utan effekt. Det blev till och ge sig av till Helsingborg där hon fått stanna. Vet. ringde vid fem och hon trodde att hon fått bort proppen, men hon var inte säker. Skulle ner med kamera i morgon för och kolla. Sen skulle de ge henne lite hö och se hur det går, får förhoppningsvis hämta henne på fredag.
Min stackars lilla bebis!
Men vad beror detta egentligen på? Kan hon få framtida problem av detta? Vad gör jag för o förhindra det? Kan det bli andra problem för henne på djursjukhuset nu? Vet att de oroade sig för lunginflamation.. vad är era erfarenheter?
Min stackars lilla bebis!
Men vad beror detta egentligen på? Kan hon få framtida problem av detta? Vad gör jag för o förhindra det? Kan det bli andra problem för henne på djursjukhuset nu? Vet att de oroade sig för lunginflamation.. vad är era erfarenheter?