Örnsköldsvik

Sv: Örnsköldsvik

hur gick det för er ??? jag var bara där och tittade med såg mååååånga vackra hästar som jag bara ville ha :angel:

trea i LD och hon gick super i LC:n! Dock en vägring i grunden. helt mitt fel, men det gör inget för hon gick så fint, perfekt in på hindrena osv :) Nu blire inge mer LD iaf. alldeles för lätt :) ska debutera LB snart ist.

Jag har lagt upp filmer från tävlingen i Ö-vik

http://student.educ.umu.se/~vt01caed/traning.htm

Jag tyckte att det var en bra tävling som var väldigt välorganiserad ända från det att man kom med transporten till när man åkte hem. Många bra funktionärer. De som tävlade gjorde det också bra då det var många duktiga ryttare.

Solei skrev:
Jag har lagt upp filmer från tävlingen i Ö-vik

http://student.educ.umu.se/~vt01caed/traning.htm

Jag tyckte att det var en bra tävling som var väldigt välorganiserad ända från det att man kom med transporten till när man åkte hem. Många bra funktionärer. De som tävlade gjorde det också bra då det var många duktiga ryttare.

Nu kommer jag ihåg dig :) din häst var skit fin...Tävlar du för Örnsköldsviks klubb? (kommer inte ihåg vad klubben heter)

jaa det var ett himmla trevligt ställe att tävla på!
Lite jobbig framhoppning bara ;P lite litet!

hehe okej :D hoppas du såg oss från LC:n! Då var hon jätteduktig! :) duktig i LD:n också men hade taggat ner och börjat lyssna på mig till LC:n! var ju sånt vidrigt väder och jobbigt att rida/hoppa fram ute, hon tyckte inte om det :P hehe.

Vi tävlar för Umeå Ryttarförening :)

Susss skrev:
hehe okej :D hoppas du såg oss från LC:n! Då var hon jätteduktig! :) duktig i LD:n också men hade taggat ner och börjat lyssna på mig till LC:n! var ju sånt vidrigt väder och jobbigt att rida/hoppa fram ute, hon tyckte inte om det :P hehe.

Vi tävlar för Umeå Ryttarförening :)

Okej...Jo det gjorde jag nog :) okej, så ni red fram ute? framridningen inne var ju också så liten, fattade inte riktigt hur dom hade tänkt där..Okej, nice...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Barn och unga som bland annat lever med psykisk ohälsa och som har det tufft ekonomiskt kommer under 2024 få möjlighet att delta i...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 941
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 019
Svar
220
· Visningar
8 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat