Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er bara helt enkelt inte för att göra dem?
Finns det inget barn i din närhet som vill ha pantflaskor/burkar? Eller nån ideéll förening?Och panta. Är så drygt att plocka med sig påsen till affären. Ett helt företag ju...
God tanke. Inte vad jag vet iallfall. Annars hade jag helt klart kunnat lämna det vidare.Finns det inget barn i din närhet som vill ha pantflaskor/burkar? Eller nån ideéll förening?
Nu behöver jag veta mer om Norges helt absurda sorteringssystem. Berätta, snälla?Ta med återvinningen till stationen. Det blev inte bättre av Norges helt absurda sorteringsystem heller.
Hämta mjölk i tanken, vet inte varför men det känns som världens projekt varje gång, vilket leder till att vi ofta är helt utan mjölk, fast vi bor 25 meter från mjölktanken.
Jag har inte ens tänkt på detta, men det gör ju jag också. Knytskor får förbli knutna och så tar jag på dem med skohorn istället. Jag hade en partner som knöt sina skor mycket omsorgsfullt och varje gång kändes det som man stod i kön på Ica och kunden framför just hade tagit upp en påse med mynt att betala med. Det är kanske inte heller helt rimligt.Knyta skosnören. Hatar det. Köper därför numera bara skor jag slipper knyta! Bäst är såna man bara drar på. Detta lifehack spar mig oväntat mycket energi.