Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, är vattnet torrt!?Och sen smörja in sig eftersom vattnet här i Gävle är så satans torrt.
Haha, är vattnet torrt!?
Haha, är vattnet torrt!?
Jamen så är det ju? Jag kan duscha i Berlin utan att smörja in mig efteråt medan jag hos mamma och pappa måste smörja på en gång för annars känns det som hela huden bara ska knastra sönder.Ja! Jag blir helt knastertorr efter en dusch utan påföljande insmörjning enligt konstens alla regler. Då är vattnet torrt.
Jag stör mig på brutna löften. Jag jag lovat något så håller jag det. Men jag börjar tro att jag är den enda.
Skolmat som är för stark? Existerar det?Exempelvis mitt ex syster som tyckte köttfärssåsen i skolan var så stark så den var oätlig. Jag: ?!?!?
Jag vet att det här är helt orimligt MEN: folk som är känsliga för stark mat. Eller de som inte vågar prova mat (förutom kött för det har jag förståelse för). Jag blir så orimligt störd av det? Jag vet att folk inte kan rå för att de är känsliga för stark mat men ändå är det något som puttrar i mig då. Exempelvis mitt ex syster som tyckte köttfärssåsen i skolan var så stark så den var oätlig. Jag: ?!?!?
Mvh sympatisk
Skolmat som är för stark? Existerar det?
Hahah åh.... Jag är den typen av person och det är så jäkla störande att vara gjord så :O
Som den där jäkla tacopajen typ Felix... kan bara äta den dränkt med massa mjölk. På en skala över starkt mat ligger den väldigt lågt. Kan man inte bara bli immun mot att brinna upp i käften ?! Haha.
Jag stör mig orimligt mycket på att jag måste laga mat. Jag vill inte