Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu stör jag mej på att två tv-serier som jag väntat på hur länge som helst aldrig tycks komma ut på dvd eller blu-ray. Första säsongen av bägge serierna finns i min hylla och de köpte jag för närmare 1,5 år sedan.. Jag vet att säsong två av båda serierna har visats på tv för länge sen men varför kommer de aldrig? Jag kan visserligen köpa dem som import, men då får jag ingen svensk text och det vill jag ha. De föregående säsongerna är sånadär nordiska utgåvor med svensk, norsk, dansk och finsk text.

Här heter det Skellefteå Lasarett ;)

Jag stör mig på att det i början av veckan var helt fantastiskt väder och nu när det är helg så är det svinkallt :banghead:

Haha, är vattnet torrt!? :D:D:D

Ja! :D Jag blir helt knastertorr efter en dusch utan påföljande insmörjning enligt konstens alla regler. Då är vattnet torrt. :D
Jamen så är det ju? Jag kan duscha i Berlin utan att smörja in mig efteråt medan jag hos mamma och pappa måste smörja på en gång för annars känns det som hela huden bara ska knastra sönder.

Jag vet att det här är helt orimligt MEN: folk som är känsliga för stark mat. Eller de som inte vågar prova mat (förutom kött för det har jag förståelse för). Jag blir så orimligt störd av det? Jag vet att folk inte kan rå för att de är känsliga för stark mat men ändå är det något som puttrar i mig då. Exempelvis mitt ex syster som tyckte köttfärssåsen i skolan var så stark så den var oätlig. Jag: ?!?!? :rage:

Mvh sympatisk

Jag vet att det här är helt orimligt MEN: folk som är känsliga för stark mat. Eller de som inte vågar prova mat (förutom kött för det har jag förståelse för). Jag blir så orimligt störd av det? Jag vet att folk inte kan rå för att de är känsliga för stark mat men ändå är det något som puttrar i mig då. Exempelvis mitt ex syster som tyckte köttfärssåsen i skolan var så stark så den var oätlig. Jag: ?!?!? :rage:

Mvh sympatisk

Hahah åh.... Jag är den typen av person och det är så jäkla störande att vara gjord så :O
Som den där jäkla tacopajen typ Felix... kan bara äta den dränkt med massa mjölk. På en skala över starkt mat ligger den väldigt lågt. Kan man inte bara bli immun mot att brinna upp i käften ?! Haha.

Hahah åh.... Jag är den typen av person och det är så jäkla störande att vara gjord så :O
Som den där jäkla tacopajen typ Felix... kan bara äta den dränkt med massa mjölk. På en skala över starkt mat ligger den väldigt lågt. Kan man inte bara bli immun mot att brinna upp i käften ?! Haha.

Haha, fattar att det är störande att vara den personen också! :D

Men tror dock inte att skolmaten någonsin var för starkt :O ( dock så drack jag hysteriska mängder mjölk back in the days!)

Jag är nog lite orimligt irriterad på att startlistorna för morgondagens P&J inte är publicerade än. Jag förstår att det är mycket pyssel men jag vill liksom planera min morgondag :p

Det, eller snarare den, jag stör mig på mest i hela världen är Niklas Wikegård. Jag börjar typ skaka och känner hur adrenalinet flöda bara jag tänker på honom! Hans jävla kroppsspråk, hans JÄVLA händer som rör sig hela jävla tiden och hans uppspärrade ögon samtidigt som han nickar som en jävla idiot.
Och hur han pratar!!!! FY FAN!

Min sambo älskar gladiatorerna (ännu ett störningsmoment) så jag hör den där vidriga rösten i bakgrunden hela tiden, vilket resulterar i att jag går runt och morrar eller bara skriker "MEN ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka